Skocz do zawartości

hotshot

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hotshot

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia hotshot

0

Reputacja

  1. Problem się powtarzał kilkakrotnie, gdy silnik ostygł (lub po prostu następnego dnia) układ był jakby nadal zapowietrzony na nowo. Zadzwoniłem do mechanika, który robił mi rozrząd i umówiliśmy się, że sam przyjechał do mnie i to sprawdził, bo nie widzi mi się jechać 10km z zagotowanym silnikiem. Przyjechał, odpowietrzył i było ok, ale też tylko do następnego dnia. Odstawiłem do niego auto, odebrałem dziś, już problemu nie ma. Jak stwierdził, trzeba było go po prostu odpowietrzyć jeszcze raz ale bardzo dokładnie ... Problem się już nie powtórzył od tamtej pory. Wydaje mi się, że po prostu coś przy wymianie rozrządu popierdzielił i tyle (może coś z pompą wody było nie tak?) Chociaż w pewnym momencie zaczął mówić, że to może być UPG Jeszcze w tym tygodniu mam do zrobienia około 2,5k kilometrów, mam nadzieję, że obejdzie się bez przygód
  2. cześć mam pewien problem po wymianie rozrzadu (wraz z pompą wody itd) w swojej b7 1.8t +lpg. Po przejechaniu kilku kilometrów (5/6) zaraz po wymianie rozrzadu temperatura płynu wskazywała niemal maxa (130stopni). Odpowietrzyłem układ i bez problemu zrobiłem kolejne około 20 kilometrów, teperatura wskazywała wtedy niecałe 90st. Nastepnego dnia niestety sytuacja się powtórzyła, trzeba było odpowietrzać po kilku km, żeby można było w ogóle dotrzeć do celu. Czym może być spowodowane ciągłe zapowietrzanie? Dodam, że przed wymianą rozrządu nie było takich problemów. Rury od zbiornika wyrównawczego nie są jakoś mocno napięte, da się je ścisnąć, auto grzeje z nawiewów kiedy trzeba i wentylator chłodnicy również się włącza kiedy trzeba. Autko nie dymi, nie ma oleju w płynie chłodniczym, nie ma "masełka" na bagnecie i korku wlewu oleju. Dodam jeszcze, że zanim odpaliłem auto płyn był pomiędzy min a max, gdy sie zagotowało, było powyżej maxa. Po odpowietrzeniu oczywiście płyn wrócił do poprawnego poziomu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...