Skocz do zawartości

Gratek420

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gratek420

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Gratek420

0

Reputacja

  1. Witam.. w ostatnim czasie coś mi cyka w silniku co najlepsze że nie wiem o co chodzi Dodaje filmiki!!!! Dzięki i pozdrawiam VID_20220205_150256.mp4
  2. Mi się wydaje że czujnik bo jak włożyłem tekturę przed chłodnice na cała to wskazania na zegarach takie same. Poniedzieli do mechanika jadę
  3. A czasem jakiś błąd na panelu nie powinien mi się wyświetlać? Jak to sprawdzić?
  4. Panowie kupiony orginalny termostat z BEHR 550 zł. Temperatura poprawiła ssie lecz nie jest do końca tak jak powinno być. Przy większej prędkości trzyma 90 stopni kiedy zwalniam, hamuje, włączę ciepły nawiew temperatura opada do 75-80 stopni Czyżby źle układ odpowietrzył?
  5. Myłem cały samochód no i maskę grill i itp. Silnika Nidy nie myłem Mam tak drugi raz po umyciu Za pierwszym razem to wszystkie kontrolki mi zgasły na drugi dzień. No i dziś umyłem się zaświeciły Bombulator z międzyskopem a co to jest
  6. Witam. Panowie od umycia samochodu wyświetliły się takie oto kontroli. Samochód słabo wchodzi na obroty, turbo się nie załącza. Co to może być? Jakiś czujnik przepustnicy czy zaworki w turbo?
  7. Wyciągnęłam nowy kupiony termostat i chciałem porównać do starego(po prawej na zdjęciu stary orginalny, lewy. Nowy BEHR) Co o tym myślicie? dziś wieczorem jak wrócę to będę sprawdzał w wodzie czy któryś mu się otworzy. Oringi są całe Bo już k**wa brakuje sił ? 4 raz ściągam
  8. Jeszcze mam pytanie. Jak można sprawdzić czy termostat działa, ogółem mam stary i chce się upewnić że czy on działa czy nie. Gdybym go włożył do wody i zagotował do 100 stopni to powinien się otworzyć tak?
  9. Jaki termostat kupiłeś i założyłeś? Może faktycznie mój jest jakiś popsuty
  10. Teraz tak. Byłem dziś rano u mechanika Podłączył mi się pod komputera (vag) Nie wykazał żadnych błędów ?. Ale odkryłem coś dziwnego jak daje mu w gaz 120km/h czy go kręcę mocno to trzyma mi temperaturę 90 stopni a ja już obroty spadają to temperatura się obniża. Czyżby faktycznie układ chłodzenia jest cały to sprawdzenia czy nie ma tam żadnych odrobinek plastiku? Wysokie obroty silnika, pompa wody szybciej pracuje i przepycha to a kiedy są małe to te cholerstwo zatrzymuje się w termostacie ? Już nie mam głowy gdzie szukać problemu. A po odłączeniu akumulatora (-) mogą jakieś błędy się pokazać w komputerze? Jeszcze dzisiaj wieczorem sprawdzę lepiej okablowanie Silnik 1.8t bfb termostat sterowany elektrycznie jest tam czujnik który odpowiada chyba za grzanie grzałki. Jest nowy z Termostatem
  11. Kupiłem dziś termostat za 270 zł MAHLE BEHR. Dziś rano wziąłem się za wymienianie, wyciągnęłem stary i tak jak kolega pisał wyżej Gruba rura zamknięta a cienka otwarta. Nowy termostat dokładnie tak jak stary gruba zamknięty cienka otwarta. Założyłem nowy zrobiłem wszystko dokładnie i staranie. Po spuszczeniu płynu - płyn był czysty. Odpowietrzyłem. Przejechałem się i dzieje się dokładnie tak samo. Jara benzynę teraz jak pojebany. Teraz pojadę pod komputer do jakiegoś mechanika i niech sprawdzi mi błędy. Może jakiś czujnik wariuje sam już nie wiem.
  12. Odkręciłem termostat w środku żadnego brudnu, elematy plastikowe w środku czyste. Termostat w środku nie był brązowy ani olepiony czymś. Przemyłem dokładnie założyłem spowrotem, zalany nowy płyn. Dzieje się tam samo.. na postoju max 90 stopni w czasie jazy 55,60 stopni może to będzie jakiś czujnik cholera czy coś? termostat za dobrze wygląda żeby był zepsuty. Oringi były całe w do tym stanie nie poszarpane ? nie wiem już gdzie szukać rozwiązania Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...