Mistrzuniu9
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Mistrzuniu9
Informacje
-
Imię
Koksu
-
Miasto
Mlawa
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Mistrzuniu9
0
Reputacja
-
Mi sie wydaje ze aku nie doladowany i obroty podbija co rowna sie wieksze spalanie. Pewnie przewod trzrba dołożyć z alternatora do podszybia No dodatkowy przewód z alternatora do skrzynki + pod przednią szybą. Często staty przewod nie daje radę i trzeba dołożyć drugi. Aku ma byc taki jak producent podaje. Wymieniales ?
-
Mi sie wydaje ze aku nie doladowany i obroty podbija co rowna sie wieksze spalanie. Pewnie przewod trzrba dołożyć z alternatora do podszybia
-
Spalanie sprawdz korekte wtryskow. Sprawdź jakie masz ladowanie na aku najlepiej
-
Ofset dziwny a tak po za tym parametry sa bdb. Sprawdz cisnienie przy 4tys obrotów poniżej 250 znaczy ze jest ok.
-
Dzięki. mechanik mówi mi to samo ze nie ma sensu drążyć temat ? ale tylko sie zastanawiałem jak jest z ta pojemnością ..
-
Nic mi nie zapycha i nie mam zadnych problem z dpfem tylko zawartosc popiolu w oleju mam 0.26l czy niby juz dawno zapchanu a auyo normalne jeździ ?
-
Juz dawno zrobione ?
-
Wyprogramowac w sensie ? Ale to wystarczy jal juz jest tak zapelniony ?
-
To w teorii juz dawno powinien się skończyć
-
Mistrzuniu9 obserwuje zawartość Procedura wypalania DPF w A4 B8 2.0 TDI CR
-
Hej koledzy. Jaka powinna byc maksymalna zawartość popiołu w oleju ? U mnie juz 0.26l ale narazie 0 problemow dpf wypala sie co 700-800k