Skocz do zawartości

Mistrzuniu9

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mistrzuniu9

Informacje

  • Imię
    Koksu
  • Miasto
    Mlawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mistrzuniu9

0

Reputacja

  1. Mi sie wydaje ze aku nie doladowany i obroty podbija co rowna sie wieksze spalanie. Pewnie przewod trzrba dołożyć z alternatora do podszybia No dodatkowy przewód z alternatora do skrzynki + pod przednią szybą. Często staty przewod nie daje radę i trzeba dołożyć drugi. Aku ma byc taki jak producent podaje. Wymieniales ?
  2. Mi sie wydaje ze aku nie doladowany i obroty podbija co rowna sie wieksze spalanie. Pewnie przewod trzrba dołożyć z alternatora do podszybia
  3. Spalanie sprawdz korekte wtryskow. Sprawdź jakie masz ladowanie na aku najlepiej
  4. Ofset dziwny a tak po za tym parametry sa bdb. Sprawdz cisnienie przy 4tys obrotów poniżej 250 znaczy ze jest ok.
  5. Dzięki. mechanik mówi mi to samo ze nie ma sensu drążyć temat ? ale tylko sie zastanawiałem jak jest z ta pojemnością ..
  6. Nic mi nie zapycha i nie mam zadnych problem z dpfem tylko zawartosc popiolu w oleju mam 0.26l czy niby juz dawno zapchanu a auyo normalne jeździ ?
  7. Wyprogramowac w sensie ? Ale to wystarczy jal juz jest tak zapelniony ?
  8. To w teorii juz dawno powinien się skończyć
  9. Hej koledzy. Jaka powinna byc maksymalna zawartość popiołu w oleju ? U mnie juz 0.26l ale narazie 0 problemow dpf wypala sie co 700-800k
×
×
  • Dodaj nową pozycję...