-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Mexicoo
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Sępólno Krajeńskie
Auto
-
Model
A6 C5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia Mexicoo
0
Reputacja
-
Temat rozwiązany pomogło czyszczenie CPU i małe spięcie na plusie podmiana cewki i auto chodzi jak marzenie
-
Temat rozwiązany pomogło czyszczenie CPU i małe spięcie na plusie podmiana cewki i auto chodzi jak marzenie
-
Mexicoo obserwuje zawartość Brak prądu na 2 cewce 2.0 alt + LPG i Brak prądu na 2 cewce 2.0 alt + LPG
-
Witam i proszę o pomoc . Moje 4 kółka A6 C5 2003 rok niestety 2.0 alt miltitronic . Pojechałem z żoną na zakupy dojechałem do sklepu wszystko ok wychodzę że sklepu chce odpalić auto i się zaczęło spalona cewka na 2 cyl doczolgalem się do domu na 2 dzień cewka wymieniona auto chodzi super obroty jak w zegarku . Pojechałem do pracy po przejechaniu 1 km na radzie obroty poleciały w dół i się zaczęło auto pracuje na 3 gary brak prądu 2 cewka sprawdzone vagie zwarcie do masy 2 cewka kable na nowo zaizolowane ( już jakiś Janusz motoryzacji tam był) kasowanie błędów i komunikat brak zapłony 2 cylinder sprawdzony przekaźnik 219 sterownik silnika styli wyczyszczone i nic nie pomogło auto z instalacją LPG od tego mogłem zacząć proszę o pomoc bo ja już nie mam pomysłu co sprawdzić a od 3 dni cały czas na forum i szukanie co może być przyczyną. wiem że może ktoś powie że dubluje temat . Ale tam mi tylko Mateo odpisał
-
Witam kable sprawdzone wszystkie masa plus sygnał i masa do silnika wszystko ok wtrysk działa sprawdzony dioda a silnik dalej ma focha i nie chce palić na 2 cyl proszę o pomoc bo już mi ręce opadają . Mam nadzieję że ktoś dobrze podpowie co może go boleć .
-
Witam i proszę o pomoc . Moje 4 kółka A6 C5 2003 rok niestety 2.0 alt miltitronic . Pojechałem z żoną na zakupy dojechałem do sklepu wszystko ok wychodzę że sklepu chce odpalić auto i się zaczęło spalona cewka na 2 cyl doczolgalem się do domu na 2 dzień cewka wymieniona auto chodzi super obroty jak w zegarku . Pojechałem do pracy po przejechaniu 1 km na radzie obroty poleciały w dół i się zaczęło auto pracuje na 3 gary brak prądu 2 cewka sprawdzone vagie zwarcie do masy 2 cewka kable na nowo zaizolowane ( już jakiś Janusz motoryzacji tam był) kasowanie błędów i komunikat brak zapłony 2 cylinder sprawdzony przekaźnik 219 sterownik silnika styli wyczyszczone i nic nie pomogło auto z instalacją LPG od tego mogłem zacząć proszę o pomoc bo ja już nie mam pomysłu co sprawdzić a od 3 dni cały czas na forum i szukanie co może być przyczyną.