Skocz do zawartości

Mexicoo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mexicoo

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Sępólno Krajeńskie

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Mexicoo

0

Reputacja

  1. Temat rozwiązany pomogło czyszczenie CPU i małe spięcie na plusie podmiana cewki i auto chodzi jak marzenie
  2. Temat rozwiązany pomogło czyszczenie CPU i małe spięcie na plusie podmiana cewki i auto chodzi jak marzenie
  3. Witam i proszę o pomoc . Moje 4 kółka A6 C5 2003 rok niestety 2.0 alt miltitronic . Pojechałem z żoną na zakupy dojechałem do sklepu wszystko ok wychodzę że sklepu chce odpalić auto i się zaczęło spalona cewka na 2 cyl doczolgalem się do domu na 2 dzień cewka wymieniona auto chodzi super obroty jak w zegarku . Pojechałem do pracy po przejechaniu 1 km na radzie obroty poleciały w dół i się zaczęło auto pracuje na 3 gary brak prądu 2 cewka sprawdzone vagie zwarcie do masy 2 cewka kable na nowo zaizolowane ( już jakiś Janusz motoryzacji tam był) kasowanie błędów i komunikat brak zapłony 2 cylinder sprawdzony przekaźnik 219 sterownik silnika styli wyczyszczone i nic nie pomogło auto z instalacją LPG od tego mogłem zacząć proszę o pomoc bo ja już nie mam pomysłu co sprawdzić a od 3 dni cały czas na forum i szukanie co może być przyczyną. wiem że może ktoś powie że dubluje temat . Ale tam mi tylko Mateo odpisał
  4. Witam kable sprawdzone wszystkie masa plus sygnał i masa do silnika wszystko ok wtrysk działa sprawdzony dioda a silnik dalej ma focha i nie chce palić na 2 cyl proszę o pomoc bo już mi ręce opadają . Mam nadzieję że ktoś dobrze podpowie co może go boleć .
  5. Witam i proszę o pomoc . Moje 4 kółka A6 C5 2003 rok niestety 2.0 alt miltitronic . Pojechałem z żoną na zakupy dojechałem do sklepu wszystko ok wychodzę że sklepu chce odpalić auto i się zaczęło spalona cewka na 2 cyl doczolgalem się do domu na 2 dzień cewka wymieniona auto chodzi super obroty jak w zegarku . Pojechałem do pracy po przejechaniu 1 km na radzie obroty poleciały w dół i się zaczęło auto pracuje na 3 gary brak prądu 2 cewka sprawdzone vagie zwarcie do masy 2 cewka kable na nowo zaizolowane ( już jakiś Janusz motoryzacji tam był) kasowanie błędów i komunikat brak zapłony 2 cylinder sprawdzony przekaźnik 219 sterownik silnika styli wyczyszczone i nic nie pomogło auto z instalacją LPG od tego mogłem zacząć proszę o pomoc bo ja już nie mam pomysłu co sprawdzić a od 3 dni cały czas na forum i szukanie co może być przyczyną.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...