_theviper
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O _theviper
Informacje
-
Imię
Oskar
-
Miasto
Świdnica
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
1Z
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia _theviper
0
Reputacja
-
Byłem u mechanika , okazuje się że w moim alternatorze nie było montowane sprzęgiełko alternatora. Jest ryzyko że może mi urwać pasek bądz śruba od napinacza znów pęknie czy mogę jeździć spokojnie? VID_20201022_101004.mp4
-
Stanąłem na grzechotce i poszło ? Wszystko już założone , czy napinacz chodzi poprawnie czy wykonuje za duże ruchy ? Pytam bo nie wiem czy czeka mnie jeszcze sprzęgiełko alternatora czy sobie odpuścić . VID_20201019_102216.mp4
-
Poszło , dzięki wielkie Ale mam inny problem , śruba od wisko za cholerę nie chce dać się odkrecic , psikalem ja wd 40 i też nic . Macie jakieś patenty ?
-
Połamałem dwa śrubokręty płaskie na tej czynności ;/ Spójrz na zaznaczony fragment na zdjęciu , czy to aby nie jest jakaś tulejka i nie muszę jej wybić ? Bo jest to osobny element , ale w żadnym poradniku nie znalazłem informacji że trzeba coś robić poza wykręceniem śrub.
-
Czytleś 1 post ? Muszę odkręcić wiskozę bo strzeliła mi śruba mocująca napinacz, a żeby go całkiem zdemontować muszę zdjąć koło które obraca wiskozą. Co do altka to nawet ruszajac go w 2 osoby ani drgnie . Skleili go czy co? Napewno jest on montowany na tylko dwóch śrubach ?
-
Właśnie żeby odkręcić wisko chce zdemontować alternator . A co do śruby to jest praktycznie całą wykręcona ( brakuje z centymetr) więc alternator powinien chociaż lekko " chodzic" na boki a jest sztywny jak jasna cholera. Coś się chyba zapiekło od strony prawej śruby bo pomimo wykręcenia jej nie mogę przechylić alternatora ani o centymetr.
-
_theviper obserwuje zawartość Nie mogę ściągnąć alternatora Audi a4 b5
-
Witam , odkręciłem dwie śruby ( ta po prawej wyszła cała , a ta po lewej podobno może być lekko osadzona ale alternator powinien wyjść bez problemu) . Jednak alternator ani drgnie mimo że ciągnę że niego z całej siły (samochód cały aż lata w górę i w dół , co robić ? Dodam że chce ściągnąć alternator ponieważ chcę odkręcić wisko , a nie bardzo jest miejsce żeby to zrobić z zamontowanym alternatorem . Chyba że macie jakiś patent? VID_20201011_101720.mp4