Skocz do zawartości

_theviper

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O _theviper

Informacje

  • Imię
    Oskar
  • Miasto
    Świdnica

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1Z
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia _theviper

0

Reputacja

  1. Byłem u mechanika , okazuje się że w moim alternatorze nie było montowane sprzęgiełko alternatora. Jest ryzyko że może mi urwać pasek bądz śruba od napinacza znów pęknie czy mogę jeździć spokojnie? VID_20201022_101004.mp4
  2. Stanąłem na grzechotce i poszło ? Wszystko już założone , czy napinacz chodzi poprawnie czy wykonuje za duże ruchy ? Pytam bo nie wiem czy czeka mnie jeszcze sprzęgiełko alternatora czy sobie odpuścić . VID_20201019_102216.mp4
  3. Poszło , dzięki wielkie Ale mam inny problem , śruba od wisko za cholerę nie chce dać się odkrecic , psikalem ja wd 40 i też nic . Macie jakieś patenty ?
  4. Połamałem dwa śrubokręty płaskie na tej czynności ;/ Spójrz na zaznaczony fragment na zdjęciu , czy to aby nie jest jakaś tulejka i nie muszę jej wybić ? Bo jest to osobny element , ale w żadnym poradniku nie znalazłem informacji że trzeba coś robić poza wykręceniem śrub.
  5. Czytleś 1 post ? Muszę odkręcić wiskozę bo strzeliła mi śruba mocująca napinacz, a żeby go całkiem zdemontować muszę zdjąć koło które obraca wiskozą. Co do altka to nawet ruszajac go w 2 osoby ani drgnie . Skleili go czy co? Napewno jest on montowany na tylko dwóch śrubach ?
  6. Właśnie żeby odkręcić wisko chce zdemontować alternator . A co do śruby to jest praktycznie całą wykręcona ( brakuje z centymetr) więc alternator powinien chociaż lekko " chodzic" na boki a jest sztywny jak jasna cholera. Coś się chyba zapiekło od strony prawej śruby bo pomimo wykręcenia jej nie mogę przechylić alternatora ani o centymetr.
  7. Witam , odkręciłem dwie śruby ( ta po prawej wyszła cała , a ta po lewej podobno może być lekko osadzona ale alternator powinien wyjść bez problemu) . Jednak alternator ani drgnie mimo że ciągnę że niego z całej siły (samochód cały aż lata w górę i w dół , co robić ? Dodam że chce ściągnąć alternator ponieważ chcę odkręcić wisko , a nie bardzo jest miejsce żeby to zrobić z zamontowanym alternatorem . Chyba że macie jakiś patent? VID_20201011_101720.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...