Witajcie, niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem wspaniałej A4 B5 w dieslu. Pomimo tego, że auto ma na karku już 23 lata w jego wnętrzu zupełnie tego nie czuć - przeczytałem kilka wątków na tym forum (niestety często są to tematy sprzed wielu lat i sporo załączników wygasła i ciężko powoli dojść do ładu o co chodzi) i zbudowałem swój obraz modyfikacji jakie chciałbym przeprowadzić w moim aucie. Liczę na to, że ktoś z Was być może to przerabiał lub dysponuje wiedzą większą ode mnie i pomoże mi rozjaśnić temat. Pacjentka to A4 B5 Avant wyprodukowana w 1997 roku, silnik AFN, skrzynia DHF. Na naklejce w bagażniku widnieje typ 8D5 0Y4. Co chciałbym zrobić:
- wymiana liczników (obecnie są założone UK-NSI i to nie działa jak powinno, ktoś tu coś narzeźbił), chciałbym założyć liczniki z FIS. Czytałem tu na forum i wiem już, że do tego oczywiście potrzeba manetki i wiązki, jednakże mam pytanie o to czy jesteście w stanie podpowiedzieć jakie dokładnie zegary powinienem znaleźć, czy szukać odpowiedniego oznaczenia czy po prostu ma być FIS, zegary do diesla i resztą się w gruncie rzeczy nie przejmować. Mam pełną świadomość, że cały proces jest opisany w odpowiednim temacie jednak na to pytanie nie do końca znalazłem odpowiedź;
- elektrykę tylnych szyb - tu jak rozumiem wystarczy znaleźć dawcę (mechanizmy, przełączniki i wiązka);
- podgrzewanie przednich foteli - chciałbym spróbować doposażyć auto w grzane stołki, jednak nie mam pojęcia (choć czytałem odpowiedni temat to nie znalazłem odpowiedzi) gdzie powinny znaleźć się przełączniki i jak one wyglądają.
Przy okazji chciałbym też zapytać o to czy wieloklin kierownicy różni się między przedlitem a poliftami? Zastanawiam się nad zmianą kierownicy jednak wolę się upewnić, żeby nie było niespodzianki.
To chyba wszystko, z góry dziękuję za pomoc!
Pozdrawiam!