Skocz do zawartości

cnk531

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cnk531

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Kata

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia cnk531

0

Reputacja

  1. Witam, zrobilem niedawno strojenie w moim AVF. Jestem w miarę zadowolony z efektu 163km/367nm. Zastanawia mnie jedna dosyć słaby moment w serii, gdzie moc wyszla książkowo. Seria wyszła 131km/270nm. macie pomysły z czego może wynikać słabszy moment?
  2. Witam, Myślę że można zamknąć ten temat. Generalnie problemu nie rozwiązałem ale wszystko wskazuje na to ze późno wstające turbo jest spowodowane regeneracją turbo. zrobilem mapę na 163km/370nm. Auto nadal nie specjalnie wstaje od dołu ale później jedzie fajnie i mozna go kręcić do wysokich obrotów bo aż sam się prosi. dzięki panowie za wsparcie.
  3. Nie ruszałem zderzaka turbiny. Regulowałem jedynie długość sztangi. Jak wygląda regulacja tego zderzaka? Można to robić nie demontując turbo? Aby osiągnąć szybsze wstawanie turbo z dołu powinienem wkręcić zderzak czy wykręcić? mam wakuometr tylko nie wiem jak za jego pomocą regulować turbo, niestety.
  4. No już tez powoli do tego wniosku dochodzę. Jeszcze może mógłbym sprawdzić samą gruszkę turbo. Katalizator odkręciłem i próbowałem jak reaguje auto na pedał gazu i nie zauważyłem poprawy wiec przedmuchałem i założyłem spowrotem. Czyli rozumiem ze u siebie nadal z tym jeździsz i nie robiłeś turbo? Ja chciałbym zrobić mapę i teraz nie wiem czy jest sens wjeżdżać na hamownie z taką kondycją auta? Niby nie jest pewne ze turbo źle zregenerowane a może przy strojeniu tuner to potwierdzi. Chociaż trochę droga diagnostyka z drugiej strony…
  5. Witam, wracam ze swoim tematem późno wstające turbiny. Po 1 czy ktoś mógłby tutaj wrzucić prawidłowy wykres logow dynamicznych grupy 011? Mam wrażenie ze każdy mechanik robi ze mnie wariata i ze niepotrzebnie się czepiam swojego auta. W ostatnim czasie zostało zrobione lub sprawdzone. 1. wymiana walka rozrządu +szklanki i uszczelniacze. 2. nowy n75 3. nowe węże podcisnienia. 4. wyczyszczony egr i uruchomiony na nowo(wcześniej już zdążyłem go zasklepić ale pojawiło się przeładowanie turbo wiec został przywrócony) 5. Sprawdzony kolektor dolotowy jest czysty 6. sprawdzony ogólnie dolot i jest szczelny. 7. regulowana gruszka turbo, 8. podmieniony map sensor brak efektu 9, podmieniony przepływomierz brak zmian 10. Sprawdzałem czy „ruchomość” sztangi gruszki i przy podpinaniu wezyka podcisnienia widać ze gruszka wciąga sztangę i raczej tutaj jest Ok. Mówię raczej bo nie jestem pewien co do tego jak szybko powinnno to się dziać i jaki zakres. wrzucam najświeższe logi. Może ktoś coś wywnioskuje. pytanie. 1.czy ewentualnie zapchany katalizator może mieć wpływ na turbo i ogólne zamulenie auta na zimnym silniku? 2. mechanik zauważył na turbo zeszlifowane numery wiec pojawia się pytanie, może złe turbo założone? Moze od awx? Sory za te dewagacje ale już mam dość tego auta. 3. chyba jest na logach widoczne dziwne występowanie n75 bo w pewnym momencie spada ciśnienie doładowania, z czego to może wynikać? ad ad ad
  6. cnk531

    Miernik kompresji diesel

    Witam, Czy może mi ktoś polecić dobry miernik do mierzenia kompresji w tdi? Jest tego ogrom na internetach ale czy ktoś może mi polecić jakąś konkretną markę gdzie wiadomo że nie przekłamuje pomiarów?
  7. Witam, Załączam niżej film pokazujący zakres pracy sztangi przy turbo. Odpinałem po prostu wężyk podciśnienia. Może sie ktos wypowiedziec czy zakres pracy sztangi wygląda na prawidłowy? I czy nie działa zbyt wolno po podpięcia powrotnie podciśnienia? sztanga.MOV
  8. Niestety nie. Nadal muszę podmienić n75 a w A4 B6 chyba nie obejdzie sie bez chociaż delikatnego zsunięcia zderzaka bo ciasno. Nie mam trochę czasu sie tym zająć. W międzyczasie podmieniłem przepływomierz żeby wyeliminować inną potencjalną przyczynę późnego nabierania mocy ale z inną przepływką nic się nie zmieniło. Załączam film ze sprawdzenia podciśnienia na mierniku. Czy ktoś może potwierdzić że taka wartość podciśnienia jest ok? Oraz czy tak powinno sie zachowywać podciśnienie podczas wciskania pedału hamulca - w trakcie filmu ciskałem pedał i zero reakcji na mierniku. Po zgaszeniu auta, kompletnie ucieka podciśnienie - też nie jestem pewien czy tak jest prawidłowo. podciśnienie.MOV
  9. Witam ponownie, Zgodnie z tym co zasugerował Pieterb, podłączyłem zegar pod układ podcisnienia(przy gruszce turbo) i teoretycznie wartości podciśnienia są Ok, natomiast chyba pojawił się dodatkowy objaw, otóż wciskając pedał hamulca chyba wskazówka na mierniki podciśnienia powinna wykazać jakikolwiek ruch (podciśnienie powinno spadać) i po chwili powinno rosnąć. A u mnie nawet nie drgnie. Czy to normalne?? Dodam ze zauważam problemy z hamulcami bo pedał zachowuje się niestabilnie podczas hamowania, przy hamowaniu z większej prędkości i jednostajnym wciskaniu pedału hamulca, nie jest on stabilny i raz wpada troszkę głębiej, raz minimalnie zawibrruje. Czy to problem z serwo? Może pompa hamulcowa, może płyn hamulcowy stary... W kwestii późnego doładowania wiem, ze jeszcze muszę jakoś sprawdzić zawór n75. Jeszcze nie wiem jak...
  10. Dzień dobry, Mam problem ze swoim Audi A4 B6. Dosyć późno zaczyna mieć moc - czuć odejście dopiero około 2200-2300obr/min. Zrobiłem logi i proszę fachowców o opinie gdzie powinienem zacząć szukać przyczyny?
  11. Witam, Odkopuję temat sanek do A4 B6 1,9TDI S-line. Moje zawieszenie ma oznaczenie 1BV. Moje obecne sanki mają oznaczenie 8E0399313N ale niestety takiego oznaczenia kompletnie nie mogę wynaleźć na necie (otomoto, OLX). Kolega Bobikos pisał, że do mojego zawieszenia pasują sanki z oznaczeniem 8E0399313BG, jednak tych też nie mogę znaleźć. Czy może ktoś poradzić czy np sanki oznaczeniu 8E0399313BD będą pasowały? Bo tego jest dużo. Lub może inny zamiennik?
  12. Witam, Zauważyłem przegnite gniazda tulei w sankach/ wózku przód w nowym nabytku Audi A4 B6 1,9 TDI Sline ( obniżone i utwardzone). Czy może mnie ktoś pokierować w którym miejscu na części powinienem szukać numerów seryjnych? Albo jeśli to możliwe to może poda ktoś ten numer? Czy te sanki są te same co VW passat B5 1,9 TDI?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...