Skocz do zawartości

Komornikk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Komornikk

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Chełmno

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Komornikk

0

Reputacja

  1. Witam mam pytanie o kawałek plastiku. Posiadam a4 b5 polift z 99 wymieniłem radio symphony na normalne i chciałbym jakąś ramke z półką żeby dziury nie było tylko jest mały problem: 1. Ramka do b5 koszt 250zł (w takiem wypadku ta dziura nie wygląda aż tak źle) 2.Są ramki do b6 za 35-40zł ale wiem że nie pasuje Orientuje się ktoś gdzie można kupić taką ramke w jakiejś normalnej cenie?
  2. Tak jak pisałem wyżej nie chce się kłócić czy ten dwumas jest czy go nie ma bo odpowiedź jest prosta w zdecydowanej większości b5 z 1.6 dwumasa jest jak ktoś nie wierzy to odpowiedzią jest internet/1 lepszy warsztat/sklep z częściami. Co do wibracji i drgań to wiem jak działa dwumas ale i tak bardzo zależy mi na opinii kogoś kto w takowym 1.6 wykonał taki zabieg i poruszał się takim autem bo z 1 strony rozumiem że silnik który fabrycznie ma dwumase różni się od bliźniaczej konstrukcji bez 2-masu(nie wiem dokładnie czym) a z 2strony na chłopski rozum jakie "ogromne" drgania i wibracje wywołuje 100konny 1.6 gdzie te silniki praktycznie kopiuj-wklej siedzą w niezliczonej ilości aut i 2masy nie mają a w Vagu stwierdzili że do dużych sedanów/kombiaków (a4/passat b5 i nie tylko) dowalą takie cudeńko
  3. Tak czy siak prosiłbym o wypowiedzenie się na temat zmiany 2 na 1mas w tym silniku bo z doświadczenia wiem że zdecydowana większość 1.6 w b5 ma dwumase i oczywiście objawy też wskazują na to że takowa dwumasa jest
  4. Komornikk

    Wymiana sprzęgła

    Witam chciałem zapytać o radę kogoś doświadczonego kto wykonywał taki zabieg i jeździł takim samochodem dłużej niż 5min. Posiadam A4 B5 polift z 1999 1.6 benzyna/gaz i dwumasa już kończy swój żywot i zastanawiam się nad wymianą na jednomas stąd moje pytanie jak to wtedy jest z tymi drganiami, hałasem, komfortem itd. Pytam tu bo mam nadzieję że wypowie się ktoś kto wykonywał taki zabieg w takim aucie i nim jeździł bo większość tematów na forach/yt tyczy się 1.9tdi a wiadomo że diesel to większe drgania a i tak od czytania/oglądania człowiek głupszy bo 1 mówią że same + prawie żadnej różnicy a 2 żeby nigdy tak nie robić bo się rozsypie skrzynia i panewki i wgl nie da się takim jeździć powyżej 60km/h od hałasu i drgań
  5. Witam od kilku dni mam pewien problem audi normalnie odpala ale po chwili gaśnie a przy trzymaniu gazu jestem w stanie normalnie utrzymać obroty jedynie powyżej 2k jeśli spadną poniżej to wciśnięcie gazu na maxa nie zawsze coś da(na filmiku trzymanie gazu w podłodze i odpuszczanie po 3k obrotów) teraz pytanie czy to krokowy czy raczej coś z komputerem/sterownikami? VID_20201128_182433.mp4 VID_20201127_213051.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...