Skocz do zawartości

milas74

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O milas74

Informacje

  • Imię
    Kris
  • Miasto
    Małopolska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CCWA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia milas74

0

Reputacja

  1. No i tu sie absolutnie nie zgodzę. Zdarzyło mi się 3 razy wymusić procedurę wypalania i wymogiem byla temp 70st.C ; i tak tez podczas samego wypalania skoki temperatury "na desce" były znaczne. Mimo że czujniki przed i za filtrem wskazywały względnie caly czas te same wartości. Temperatura wychodziła ponad i poniżej 90.
  2. Na początek dzięki za tak szybką odpowiedź. 2. Ok to jedno mam już wyjaśnione: czyli jeden czujnik jest ok - bo oznaczenie elementu to 8K5 907 357. 3. W poniedziałek postaram się wstawić cały skan samochodu i wszystkich sterowników, i zrobię tak jak mówisz z tymi wtyczkami i kablami. Na ten moment mam tylko kilka "wycinków ze skanowania", i nasuwają mi się teraz nowe pytania bo wcześniej nawet na to nie zwracałem uwagi. - czy w identyfikacji rozszerzonej numer seryjny może być pusty (pierwsza część notatnika) - dlaczego skoro oznaczenie elementu to 8K5 907 357, plik etykiet to 8K0 907 357.clb (druga część) - w trzeciej części znajdują się parametry z grupy 02 - wartości czujnika (i wygląda na to że wszystko jest w normie) Pozdrawiam.audi .txt
  3. Witam wszystkich, wiem że temat xenonów nie raz pojawiał się na forum, ale żadna z opisanych sytuacji nie pasuje do mojego przypadku. Całość mniej więcej wygląda tak: Zakupiłem samochód a4 b8 - i niby wszystko było ok - żadnych błędów. Jednak po pewnym czasie zauważyłem że światła podczas jazdy nie zmieniają swojej wysokości, cały czas są na jednym poziomie. Wtedy właśnie rozpoczął się cyrk, oczywiście pierwsze co to sprawdziłem moduł 55 - Headlight Range Control, w pierwszym momencie wszystko było ok, żadnych błędów - mimo że w autoscan'ie wartość przy 55 - 0010, a nie 0000. Jednak kiedy wszedłem w Adaptacje okazało się że: lampka MIL - wyłączona, mierzenie wartości czujnika poziomowania - wyłączone; więc oczywiście przestawiłem wszystko na ON. I co jasne nie mogło być inaczej jak wysyp dwóch błędów: czujnik lewy tył - niezrozumiały sygnał, lampy nie zaadoptowanie/wypoziomowane i błąd na FIS'ie. Po przeczytaniu kilku postów na forach sprawa niby banalna, wymiana czujnika i po sprawie, tak też zrobiłem, wymieniłem czujnik na drugi (używany) i zabrałem się za kasowanie błędów. Co jasne to nie był koniec, oba błędy zaraz po skasowaniu natychmiast wracały, (uszkodzony czujnik kupiłem - pierwsza myśl). Ale ok, przed dzwonieniem do sprzedawcy przyszło mi na myśl sprawdzić Bloki pomiarowe (nie zrobiłem tego na starym czujniku niestety), i tu kolejne zaskoczenie czujnik lewy tył wartość koło 52% bez pasażerów (w vcds pokazało normę 50%-80%), tak że w normie, przy dociążeniu samochodu wartości się zmieniają i cały czas są w normie, jednak jeśli chodzi o przedni czujnik to ma status nie zamontowany (i rzeczywiście czujnika nie ma, ani instalacji z przodu gdzie można by go było podpiąć). I tu zaczynają się moje pytania: 1. Czy ktoś już miał tak wyglądający przypadek 2. Czy to możliwe żeby przy A4 B8 3.0 TDI Quattro Avant był tylko jeden czujnik z tyłu 3. Jeżeli czujnik ma być tylko jeden z tyłu to co może powodować ten błąd z "niezrozumiałym sygnałem" czujnika lewy tył; mimo że czujnik pracuje normalnie Pozdrawiam, i z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...