Skocz do zawartości

adi84_84

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O adi84_84

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    High Wycombe UK

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam A4 B8 2.0 TDI CGLC 177KM Od jakiegoś czasu słyszę dźwięki z okolic alternatora w nierównomiernych odstępach 0,5 - 1 sekundy. Sprzęgło alternatora raczej sprawne ponieważ po zgaszeniu auta łopatki w środku obracają się jeszcze przez chwile, ładowanie 14,98V. Jeszcze jedno co dzisiaj zauważyłem to po odpaleniu na zimnym silniku alternator zrobił się gorący po około 2 minutach na wolnych obrotach, czy to normalne ? Dźwięk słychać raczej z góry albo od przodu samochodu, słabiej od dołu. Dwumasa i sprzęgło wymienione 50 000km temu (LUK), rozrząd 30 000km (INA). Czy mogę zdjąć pasek osprzętu i odpalić na chwile? Pozdrawiam
  2. Witam wszystkich Przebieg autka to 160 000 i chciałbym profilaktycznie zajrzeć do egr. W innych wersjach silnikowych widzę że egr jest zaraz przy przepustnicy i raczej łatwy dostęp tam jest, u mnie w CGLC jest po drugiej stronie silnika razem z chłodnicą egr. Nie widzę żadnego konkretnego poradnika z tym modelem silnika który by pokazał jak ją wyjąc i prawidłowo wyczyścić. Mam dwa pytania? -czy jest problem z jej wyjęciem i na co zwracać uwagę, -ile jest tam uszczelek i czy będę potrzebował nowe przy składaniu Dzięki Adrian
×
×
  • Dodaj nową pozycję...