Pikpik
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Pikpik
Informacje
-
Imię
Jakub
-
Miasto
Niemcza
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.8
-
Kod silnika
ADR
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia Pikpik
0
Reputacja
-
Do tego zbiorniczek wyrównawczy czysty oleju nie przybywa nie czuć w nim plynu chłodniczego ani kolor się nie zmienia , korek oleju czysty bagnet tez ..ciężka sprawa ogólnie rzecz biorąc
-
Tak nigdzie wycieku nie widać podkładem pod auto również karton na nim też nie było nic widać , dlatego myślałem , że to uszczelka , zrobiłem test brak spalin wyszedł w wyrównawczym wiec szukam dalej przyczyn , nie wiem jak sprawa się ima do peknietego bloku silnika ... I moje pytanie gdzie są możliwe jeszcze wycieki do no nie wiem ....np układu wydechowego ? Bądź z przepustnicy do dolotu ?
-
Trochę się znam choć mechanikiem nie jestem z tego co się dowiadywalem to może być pekniety blok silnika , ale na to nie wskazuje hgyz jest negatywny test na co2 w zbiorniku wyrównawczym , prościej w formie prostego pytania tak upraszczając sprawę ... xd gdzie jest możliwy przeciek plynu do silnika ? Aby nie było spalin w zbiorniku wyrównawczym. Wiem ze do przepustnicy idą węże od chłodnicy ,zmyslny Wieś waginiaź wymyślił ... I pytanie czy istnieje szansa na pęknięcie w przepustnicy i dostawa nie się plynu przez dolot?
-
Czego nie rozumiesz ? Przecinki mam powstawać ? W wydechu zbiera się płyn najprawdopodobniej chłodniczy bo nawet przy wycieku nie ubywa go 2l na 100km , gdy w wydechu zbierze się płyn wypada zapłon , gdy przegazuje to wydech się czyści i na chwilę zapłon przestaje wypadać , po 15 min problem się powtarza ...
-
Zapomniał bym dodać auto gubi zapłon na biegu jałowym i od 4tys obrotów przerywa
-
Pikpik obserwuje zawartość WIELKI ubytek plynu + inne
-
Witam mianowicie pacjent 1.8 adr duży ubytek plynu chłodniczego + wypadanie zapłonu (zapłon wypada gdy zbiera się w wydechu płyn po przygazowaniu słychać jakby strzały z rury (plucie) i zapłon nie wypada powietrze leci ledwo ciepłe z klimy chyba że trzymam wyższe obroty i ilość płynu spadnie , robiony test na szczelność głowicy i płyn się nie obarwia, silni przez chwile od włączenia nie kopci po ok minucie leci biały dym proszę o pomoc lub wskazówki gdzie szukać dodam że jestem nowym użytkownikiem audi i nie chciałbym się zrazić do marki proszę o pomoc ubytek plynu w granicach litr na 100km na postoju tez ubywa