Skocz do zawartości

Pikpik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pikpik

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Niemcza

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Pikpik

0

Reputacja

  1. Do tego zbiorniczek wyrównawczy czysty oleju nie przybywa nie czuć w nim plynu chłodniczego ani kolor się nie zmienia , korek oleju czysty bagnet tez ..ciężka sprawa ogólnie rzecz biorąc
  2. Tak nigdzie wycieku nie widać podkładem pod auto również karton na nim też nie było nic widać , dlatego myślałem , że to uszczelka , zrobiłem test brak spalin wyszedł w wyrównawczym wiec szukam dalej przyczyn , nie wiem jak sprawa się ima do peknietego bloku silnika ... I moje pytanie gdzie są możliwe jeszcze wycieki do no nie wiem ....np układu wydechowego ? Bądź z przepustnicy do dolotu ?
  3. Trochę się znam choć mechanikiem nie jestem z tego co się dowiadywalem to może być pekniety blok silnika , ale na to nie wskazuje hgyz jest negatywny test na co2 w zbiorniku wyrównawczym , prościej w formie prostego pytania tak upraszczając sprawę ... xd gdzie jest możliwy przeciek plynu do silnika ? Aby nie było spalin w zbiorniku wyrównawczym. Wiem ze do przepustnicy idą węże od chłodnicy ,zmyslny Wieś waginiaź wymyślił ... I pytanie czy istnieje szansa na pęknięcie w przepustnicy i dostawa nie się plynu przez dolot?
  4. Czego nie rozumiesz ? Przecinki mam powstawać ? W wydechu zbiera się płyn najprawdopodobniej chłodniczy bo nawet przy wycieku nie ubywa go 2l na 100km , gdy w wydechu zbierze się płyn wypada zapłon , gdy przegazuje to wydech się czyści i na chwilę zapłon przestaje wypadać , po 15 min problem się powtarza ...
  5. Zapomniał bym dodać auto gubi zapłon na biegu jałowym i od 4tys obrotów przerywa
  6. Witam mianowicie pacjent 1.8 adr duży ubytek plynu chłodniczego + wypadanie zapłonu (zapłon wypada gdy zbiera się w wydechu płyn po przygazowaniu słychać jakby strzały z rury (plucie) i zapłon nie wypada powietrze leci ledwo ciepłe z klimy chyba że trzymam wyższe obroty i ilość płynu spadnie , robiony test na szczelność głowicy i płyn się nie obarwia, silni przez chwile od włączenia nie kopci po ok minucie leci biały dym proszę o pomoc lub wskazówki gdzie szukać dodam że jestem nowym użytkownikiem audi i nie chciałbym się zrazić do marki proszę o pomoc ubytek plynu w granicach litr na 100km na postoju tez ubywa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...