Skocz do zawartości

rulez

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rulez

Informacje

  • Imię
    Kacper
  • Miasto
    niegowoniczki

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia rulez

0

Reputacja

  1. Witam, mam problem z moim 1.8t, mianowicie przed i po wymianie turbiny na regenerowaną autko dziwnie przyśpiesza. Po wdepnięciu gazu w podłogę szarpnie z 2-3 razy powyżej 2k obrotów i moc oddaje tak jakby rosnąco czyli przy 2k obrotów jakoś jedzie przy 2,5k zwiększa sie tak jakby moc i bardziej ciśnie w fotel i tak jakoś zawsze co 500-1000obr.do ok. 5-6k obrotów. Przy wymianie turbiny czyściłem wszystkie odmy i zmieniałem olej. Wiecie co to może być? Edit. Podmieniałem teraz oryginalny dv od znajomego i tak samo :/ Po dźwięku ze stożka wydaje mi się że któryś zaworek podciśnienia wariuje powyżej 3k obrotów bo w turbo to słychać jak by dodawał i ujmował ciągle ciśnienie na turbo. Czy n75 może tak świrować? Edit 2. Wymieniłem zaworek n75 i wszystko gra jak należy. Temat do zamknięcia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...