Witam, mam problem z moim 1.8t, mianowicie przed i po wymianie turbiny na regenerowaną autko dziwnie przyśpiesza. Po wdepnięciu gazu w podłogę szarpnie z 2-3 razy powyżej 2k obrotów i moc oddaje tak jakby rosnąco czyli przy 2k obrotów jakoś jedzie przy 2,5k zwiększa sie tak jakby moc i bardziej ciśnie w fotel i tak jakoś zawsze co 500-1000obr.do ok. 5-6k obrotów.
Przy wymianie turbiny czyściłem wszystkie odmy i zmieniałem olej.
Wiecie co to może być?
Edit.
Podmieniałem teraz oryginalny dv od znajomego i tak samo :/
Po dźwięku ze stożka wydaje mi się że któryś zaworek podciśnienia wariuje powyżej 3k obrotów bo w turbo to słychać jak by dodawał i ujmował ciągle ciśnienie na turbo. Czy n75 może tak świrować?
Edit 2.
Wymieniłem zaworek n75 i wszystko gra jak należy. Temat do zamknięcia