nmateusz902
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O nmateusz902
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Włocławek
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BRE
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia nmateusz902
0
Reputacja
-
Błąd P0101 PRZEPLYWKA ZAKRES/FUNKCJONOWANIE jakieś sugestie co to może być? bo zmieniłem sam palec przeplywki i nadal błąd został
-
W sumie kolektor jedynie mocno był upackany w 'smole' od strony EGR, same klapki itd było w miarę dobrym stanie, czyszczenia za dużo nie było. Przelotu jako takiego zmniejszonego nie bylo
-
Na szczęście nie wpadł, ale przy zdejmowaniu kolektora ssacego nagar sie dostał pod zawor i go podparl i za Chiny odpalić nie chciała , ale problem rozwiązany już.
-
Przyczyna znaleziona łepek od EGR się wyrwał ze spawu?
-
nmateusz902 obserwuje zawartość Szarpanie itd.
-
Panowie, sytuacja wygląda tak że po trasie około 150 km w jedną stronę podczas wracania do domu auto straciło moc. Po podłączeniu do kompa błędy związane z Przeplywka, zaworem n75 i niedoladowaniem turbiny. Po wymianie n75 i przeplywki na nowe z Pierburga problem został. Zdecydowałem kupić druga regenerowana turbinę, dziś przyszła i problem został + to że od około 1800 czyli wtedy jakby miała wstawać turbina szarpie silnikiem i ma totalnego muła. Wszystkie węże podciśnienia sprawdzone, od turbo też, od IC również. Co może być przyczyną tego że auto szarpie od tych 1800 i dlaczego turbo kompletnie nie wstaje i wywala komunikat o niedoladowaniu? Jak wstane sprawdzę też zawór EGR, ale wątpię że on może być przyczyną bo jest nowy, ma około 2mc..