Skocz do zawartości

tito1122

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tito1122

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    sadasd

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tito1122

0

Reputacja

  1. A jutro zobaczę jeszcze jaka jest wartość na odpiętej wtyczce
  2. Dobrze podłączone masz na myśli nóżki od N75: Długa do tipa, dolna to turbo a trzecia go WG Aż tak nisko ? 0.3 patrzyłem po tej starej turbinie na której zrobiłem no te 14k bo kupiłem ją z rozwalonym turbo w dobrych pieniądzach, no i ta stara się otwiera przy ok 0.4bara
  3. Nie wiem właśnie też o co chodzi że przeładowanie występuję tylko wtedy jak skacze obciążenie silnika na logach Czasami jest też tak że ładuje puszcza ładuje puszcza a czasami raz przeładuje i później juz tryb awaryjny
  4. I sprawdzałem zaworki te jedno kierunkowe przewody podciśnienia ten od turbo do N75 i Od N75 do gruszki nowe i skręcone opaskami. ciśnienie paliwa mierzyłem bo pompa mi trochę buczała to pomyślałem że, może się kończy i za mało paliwa w stosunku do powietrza i dla tego zapłon wypada ale na listwie jest 4.2 bara. Sprężanie ok 10 na każdym, cewki nowe świece platyny założone ok 14 tyś km temu, rozrząd też 14k km i nowy łańcuch razem z napinaczem. Już zostało mi chyba tylko mapa i sterownik. A powiedzcie mi czy VCDSEM da się wyłączyć IMO w b6 ? bo u mnie widziałem chyba że się da
  5. Po sofcie bo jeździłem od grudnia na starej turbinie i jakoś koniec lutego zrobiło mi się takie coś podczas jazdy że przestawał kompletnie reagować na pedał gazu, i po zatrzymaniu gasł ale wystarczyło go później zakręcić i wszystko wracało do normy, miał tak ze trzy razy, później zaczęło wywalać błąd pierwszej sondy chociaż miała ok miesiąca ale to był jakis zamiennik to pomyślałem że no zamiennik to kupiłem boscha no i z tą sondą spokój. Po jakimś czasie po wymianie sondy zaczęła przeładowywać a silnik wchodzi w stan awaryjny ale to samo zgasić, odpalić i na chwilę wracało do normy. Później zaczęła pokazywać błąd drugiej sondy ale raz się pokazała, usunąłem błąd i nie wrócił no i później zaczęło jej odbijać. wymieniłem pierwszy zaworek N75 to jakoś jechała ale no nadal coś było nie tak podłożyłem od brata jego zaworek co też ma 1.8t tylko ten 150km i też jest po mapie u tego samego gościa. No ale u mnie nie chciał jechać praktycznie na tym zaworku, no to zamówiłem oryginał z aso i jakiś tani zamiennik no i tak na oryginale wgl nie chciała jechać na starym turbo jakby wgl nic nie ładowało a na zamieniku niby było ok ale sporadycznie występowało przeładowanie i wypadanie zapłonu ale tylko przy ok 5 tyś obrotów. Więc zdecydowałem się na turbo, założyłem i na tym zamienniku praktycznie nie jechał tak jak u brata a na oryginale zawsze przeładowuje przy wciskaniu pedału gazu do podłogi. Pomyślałem że może gruszka jest źle ustawiona no i wpiąłem zegar w gruszke i sprężarką patrzyłem kiedy zacznie się otwierać no i otwierała się ok 0.6 bara to wyczytałem że to prawidłowa wartość ale i tak przestawiłem ją na 0.4 żeby zobaczyć czy moze coś jej to da ale nic jak przeładowywała tak przeładowuje a jak puszcze wężyk od turbo do gruszki to teraz na skręconej turbinie na 0.4 bara czuc że ładuje ale delikatnie i wtedy nie ma żadnego wypadania zapłonu kręci się do samej góry i nic.
  6. ale w sumie po mapie było ok przez ok 3 miesiące może troszkę górą zdychał ale tak szedł normalnie Ale też już myślę albo mapa albo ECU się rozsypało. ok to już jutro zadzwonię nie będę zawracał głowy o tej godzinie. O której najlepiej dzwonić do Pana ?
  7. Witam, od jakiegoś czasu borykam się z problemem turbo doładowania w moimi 1.8t BFB. Problem polega na tym, że podczas przyspieszania z pedałem gazu w podłodze występuje przeładowanie, jest po małej mapie ale zaraz po chipie nic się nie działo. Lecz jak przyspieszam ze stopniowym wciskaniem pedału gazu to jedzie normalnie bez efektu przeładowania. Turbo potrafi podczas przeładowania podać 1.5 bara ale jest to chwilowy skok zaraz po tym silnik sam odejmuje gazu a po chwili turbo znów wstaje i znów 1.5 bara i przy oko 5/6 tyś obrotów występuje wypadnie zapłonów plus czasami jeszcze wyrzuci błąd przepływki. Turbo wymienione na regenerowane , N75 podkładane i oryginał i jakieś zamienniki i nic cały czas to samo, wymieniony intercooler bo miał nieszczelność, grzybek od odmy, dv podkładany, sprężanie na wszystkich garach identyczne, DV podkładany od 1.8t które śmiga normalnie, pierwsza sonda nowa Boscha, kat podkładałem bo mój kwalifikuje się do wymiany. Dodam jak ominę N75 i rurką z turbo pójdę prosto do gruszki to jedzie ok i nie ma problemu . Bardzo proszę o pomoc bo już sił brakuje. ( błędów w sterowniku brak, jedynie po tym jak podczas jazdy wejdzie w tryb awaryjny przez doładowanie) LOGI: http://www.vaglogi.pl/log-001_003_030_ifTAgrP.html http://www.vaglogi.pl/log-002_020_8BJoF5.html http://www.vaglogi.pl/log-114_115_118_pzMg82.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...