Skocz do zawartości

Wsady

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Wsady

Informacje

  • Imię
    Dariusz
  • Miasto
    Nowy Targ

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ok już zamówiłem oryginał, nie mogłem znaleźć nic podobnego, temat zamknięty
  2. Witam Pacjent 1.8T po mapie ok. 200 KM. Byłem wczoraj u gazownika na korektę mapy gazowej i w trakcie padł przepływomierz. Okazało się, że gazownik ma przepływomierz ale chyba od 1.9/2.0 TDI do audi oryginał. Z ciekawości i chęci sprawdzenia co się stanie włożyliśmy go i błędów brak i wydaje mi się że auto ma większą moc. Widocznie więcej podaje powierza ale korekty na lambdzie są lekko na minusie (wydaje mi się że powinno być na odwrót ale jakaś anomalia chyba xd). Przesyłam loga i moje pytanie brzmi czy tak można jeździć czy i nie dział to bardzo destruktywnie na silnik. Czy kupić oryginał? Tunera pytałem i mówi że wychodzi że auto ma teraz ok. 230 KM ale na moje pytanie nie jest w stanie odpowiedzieć bo logi wyglądają bdb. http://vaglogi.pl/log-118_033_002_5MBZw7.html Proszę o pomoc
  3. Trzeba sprawdzić szczelność podciśnień, ja zmieniałem odmę zaworek pod kolektorem ssącym i kolanka gumowe nie pomogło... później kompresorem sprawdzanie szczelności (temat opisany na internetach) wyszedł nieszczelny ezektor i puszczało na oringu od czujnika temperatury w przepustnicy. Teraz już nie ma falowań obrotów
  4. Dzięki za fachowe doradztwo
  5. http://vaglogi.pl/log-002_031_033_T4Z6W8g.html http://vaglogi.pl/log-115_118_020_3QRx4.html W weekend ogarnąłem szczelność i byłem zrobić nową mapę. Jak się to teraz prezentuje?
  6. Włożyłem wtryski BEX i ogarnąłem szczelność.. Z tego co widzę to jest poprawa (nie we wszystkim wiem o co chodzi) Coś jeszcze jest do poprawy? http://vaglogi.pl/log-002_031_033_dim90.html http://vaglogi.pl/log-115_118_020_8e0087.html
  7. Mam już kupione wtryski bex (nie wiem jakie są włożone teraz) podmienić je? Pomogłoby to zapętlaniu?
  8. Przesyłam kolejne logi 2+33 do odcięcia, pozostałe do ok 6000 (zakopianka dzisiaj tłoczna) I mam jeszcze jedna pytanie czy Plik etykiet: 06B-906-018-AVJ.lbl świadczy o tym, że mm silnik z oznaczenie AVJ ? http://vaglogi.pl/log-002_033_b499y.html http://vaglogi.pl/log-003_020_c7t8L.html http://vaglogi.pl/log-115_118_v0dy36.html http://vaglogi.pl/log-090_093_ujghbJp.html
  9. Były jeszcze takie błędy: 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 16396 - Z1; przestawianie wałka rozrządu w kier. wcześniej P0012 - 001 - Nieosiągnięta wartość wymagana - MIL zapalona 17522 - Zespół 1; sonda 2 P1114 - 008 - rezystancja wewnętrzna za duża - Sporadyczny I 2 odczyt po wykasowaniu: 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 16396 - Z1; przestawianie wałka rozrządu w kier. wcześniej P0012 - 001 - Nieosiągnięta wartość wymagana 16683 - Regulacja ciśnienia doładowania P0299 - 002 - Nieosiągnięta granica regulacji i wydaje mi się że LPG źle wystrojona (ogólnie mieli problem) i po kilkuset kilometrach stwierdziłem że przy je jeździe 2500-3500 obrotów potrafi spalić 18-20L LPG Które kanały logów jeszcze zrobić?
  10. Witam jestem tu nowy od niedawna posiadam A4 B7 1.8t + LPG kupione od handlarza wiec za wiele o nim nie wiedziałem. Po zakupie zacząłem grzebać tematy i się szkolić. Auto czasem ma wahania obrotów (delikatne pewnie o ok. 50-100). Zacząłem od podciśnień zmieniłem odmę zaworek odpowietrzający gumowe węże itp. Przeczyściłem przepływomierz i przepustnicę. Nie pomogło. Pomysł miałem żeby doprowadzić silnik do jak najlepszego stanu i zrobić program + wtryski bex + może dp Dziś pierwszy raz robiłem logi. I wydaje mi się, że turbo dmucha już jakby było po chipie Chciałem jeszcze sprawdzić przepływomierz i sondę. Pomiar na PB i LPG Sprawdzi ktoś z bardziej doświadczonych grupowiczów? PB http://vaglogi.pl/log-002_033_115_bcDosra.html LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_115_5G3hs.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...