Skocz do zawartości

Bdziq

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bdziq

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bdziq

0

Reputacja

  1. dzięki za odpowiedź, dam znać po wymianie co się zmieniło
  2. I to jest na 100% pewne? Dodam, że dzieje się to niezależnie od tego czy mam wrzucony bieg, czy jadę na luzie, czy na sprzęgle.
  3. Witam, Dodawałem kiedyś temat o drganiu auta, po roku posiadania A4 B8 po lifcie w sedanie i przejeżdżaniu 130 km dziennie autostradą zaobserwowałem co i kiedy następuje, jednak w rozwiązaniu problemu nikt nie jest w stanie pomóc... Myślę, że gdybym jeździł do 120 km/h to problemu bym pewnie nie zaobserwował. Problem zaczyna się od 130 km/h w górę, przy 150-160 jest najgorzej, trzęsie się wszystko, telefon w uchwycie, fotel pasażera, jazda jest wtedy bardzo niekomfortowa. Powyżej 160 jest wrażenie jakby drgania ulegały załagodzeniu, ale nadal jest to odczuwalne. Z początku myślałem że to wina kół, były to 18 Rondell i opony Dębica Presto UHP2 235/40. Najpierw że krzywe felgi - okazały się proste, następnie, że winne są pierścienie centrujące - próbowałem 3 rodzajów - to samo, później wina opon - okazało się, że na innych to samo. Pomyślałem, dobra, zmienię koła na zimę na oryginalne i się zobaczy. Na zimowym zestawie to samo (17" 225/50 Continental ContiWinterContact), już bez pierścieni. Kwestia wyważania u może 5 wulkanizatorów nie dała rezultatu, test drogowy- bez skutku. Po powrocie od co niektórych było o wiele gorzej u innych jakby trochę lepiej, ale nadal trzęsie. Już nawet myślałem, że codziennie jeżdżę tą samą trasą i że asfalt jest tak wylany - nic z tego, na innych drogach z tą prędkością to samo. Ogólnie mam wrażenie jakby drgania docierały z tyłu samochodu, kierownicą nic nie trzęsie, największe prawdopodobieństwo stawiałbym na tylne prawe koło. Wymieniałem tarcze z tyłu + klocki - bez zmian. Jadąc też, mam odczucia że nieraz drgania są słabsze a nieraz mocniejsze, czasem mam wrażenie na kilkudziesięciu metrach jakby wcale ich nie było Ostatnio jechałem z dosyć bardzo załadowany, dużo bagażu i 2 osoby z tyłu, i odczułem że wibracje były jeszcze jeszcze silniejsze. Spotkałem się w internecie z wieloma wątkami tego typu właśnie dla tego modelu, nie chcę wymienić pół samochodu żeby znaleźć przyczynę tylko zdiagnozować co do cholery jest przyczyną tych wibracji. Powoli mam dość jazdy tym autem, przez te wibracje mam co raz większą ochotę go się pozbyć...
  4. Cześć, mam problem po wymianie kół na letnie, a problem jest dziwny. Gdy jadę 140 zaczynaja robić sie drgania które ustają co 5-7 sekund i ponownie. Koła wyważane, myślałem że wina pierścieni centrujących lecz wymieniłem na solidniejsze i nic. Gdyby koła były źle wyważone wtedy drgania występowałyby stale, a tu są w równych odstępach do górnej granicy, a następnie powoli ustają i samochód jedzie gładko, po czym znów pojawiają się i narastają, i tak w kółko. Zna ktoś rozwiązanie problemu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...