Skocz do zawartości

Lolik561

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lolik561

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Istebna

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Lolik561

  1. To była rolka paska wielorowkowego. Temat do zamknięcia
  2. Nie zdejmowałem osłony ale może tak być.... dołączam filmik. To szuranie to wentylator.
  3. No właśnie to nie od alternatora, tylko źródło piszczenia jest na górze silnika nie przy Alternatorze.
  4. Witam Serdecznie ... Mam problem z piszczeniem w okolicach rozrządu, przy samym kole pompy Gdy silnik mocno się zagrzeje to piszczenie ustaje. Silnik to 1.9 TDI AFN Rok produkcji 98
  5. Ja mam podobnie tylko że mi to już w ogóle zaczyna wariować typu obroty skaczą a z tyłu czarny dym i zaczęła mrugać kontrolka od świec żarowych a komputer pokazał takie oto błędy. Napisałem też obszerny temat tutaj
  6. Witam was Bardzo serdecznie, Jestem tutaj nowy i jest to mój pierwszy Temat.... Otóż posiadam Audi A 4 b 5 1.9 TDI AFN 110 km od jakiegoś miesiąca pojawiła się dziwna dolegliwość a mianowicie Auto w losowych monetach zaczęło szarpać tak jak by mu się w odstępach strzelało po gazie i zazwyczaj gdy się jechało pod górkę, Z początku myślałem że może już sprzęgło skacze bo już wymagało wymiany więc je wymieniłem i na chwilę był spokój lecz znów sporadyczne szarpanie wróciło aż w pewnym monecie bez dodania gazu Ato samo weszło na Obroty i te obroty potrafiły iść aż do odcięcia a z tył pył mega czarny dym potem zaczęły skakać aż silnik zgasł próbowałem go odpalić ale strasznie ciężko odpalał a gdy odpalił znów lekko falował a gdy dałem bieg i puściłem sprzęgło znów sam wchodził na obroty i znów zgasł a w między czasie zaczęła mrugać kontrolka od świec żarowych więc podpiąłem laptopa z VCDS i wyskoczył mi błąd o numerze 1268 control difrence- intermitteant qality adjster implasible signal wiem że jest to związane z nastawnikiem pompy. Nie mając innego wyjścia zawiozłem Ato do "Mechanika"(Niestety w mojej okolicy nie ma dość dobrych mechaników którym można zaufać w 100%) Pojeździł Autem sprawdził błędy i też uznał że to coś z nastawnikiem albo ogólnie pompą wysłał ją do jakiegoś znajomego gościa który zajmuje się pompami, Poczekałem 2 tygodnie i telefon, Pompa "Zregenerowana" Przyczyną był uszkodzony zawór regulujący dawkę że w nim była jakaś sprężyna urwana i pełno syfu w niej było. Cyk 1200 zł zapłacone i wszystko ustąpiło ale z czasem Auto przy bardzo lekkim dodawaniu i odejmowaniu Gazu lekko szarpało ale kat bardzo lekko że szło to wyczuć tylko pod pedałem gazu no i aż do środy zeszłego tygodnia BUM znów to samo Auto znów zaczęło mega szarpać obroty wariować z tyłu czarny dym. Czy to może być coś innego np lejące wtryski czy totalna fuszerka pompiarza czy może jeszcze coś innego? Dodam że to się dzieje gdy jest bardzo wysoka temperatura w paliwa, Jeśli Auto jest nie wystarczająco nagrzane to jest ok. Załączam zdjęcie konta Wtrysku bo moim zdaniem jest ono za niskie ale mechanik twierdzi że jest ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...