Skocz do zawartości

szym600

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O szym600

Informacje

  • Imię
    szym
  • Miasto
    krakow

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. szym600

    Tryb awaryjny

    Niestety sam nie mam takiej możliwości, ale dzwoniłem do mecha i pytałem o błędy. Powiedział, że jedynym błędem był błąd czujnika automatu stopu. Mówił też, że nie zakładał czujnika ASO, tylko jakiś droższy zamiennik, ale nigdy nie miał z nim problemów (zakładał i po wymianie wszystko było ok)
  2. szym600

    Tryb awaryjny

    Podczas jazdy w miarę równo chodzi, do 2 tys. obrotów jeszcze nawet jakoś idzie. Natomiast przy gaszeniu samochodu czuć, że dość mocno nim szarpie. Wcześniej tego problemu nie było.
  3. szym600

    Tryb awaryjny

    Kuna się raczej do tego nie dobrała. Możliwe jest żeby wiązka uszkodziła się sama z siebie? Chyba ASO zakładał. Wątpię żeby szukał zamiennika, jak to z 50 zł w ASO kosztuje, ale zapytam jeszcze.
  4. szym600

    Tryb awaryjny

    Witam, na początku uprzedzam, że szukałem i szukam dalej, ale nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie. Otóż taki problem: cały czas świeci mi się kontrolka ESP, check engine i mruga kontrolka od świec, a samochód jedzie jakby mu się nie chciało. Problem występuje nawet przy samym zapłonie, niezależnie czy silnik jest rozgrzany, czy zimny. Teraz wypiąłem całkowicie czujnik, bo światła stopu świeciły się cały czas, nawet jak nie było kluczyków w stacyjce. Odwiedziłem mechanika, podpiął pod komputer, wyskoczył jeden błąd (nie mam kodu) od czujnika pedału hamulca. Wymienił czujnik dwukrotnie (zamówił 2 w razie gdyby jeden okazał się feralny) i nie pomogło. Rozłożył ręce i mówi żeby szukać elektryka. Jutro spróbuję jeszcze przeczyścić styki od sterownika pompy ABS, ale ABS się nie świeci, więc wątpię że pomoże. Od siebie dodam jeszcze, że miałem problem z tylną prawą lampą, bo musiałem lutować kabel od kierunkowskazu. Ostatnio urwałem też nadkole prawy przód i może nawaliło się tam do środka błota, wody. Tylko nie wiem, czy może to mieć jakikolwiek związek ze sprawą. Żona ostatnio również zalała paliwo na jakiejś stacji niepewnego pochodzenia. Jeśli chodzi zaś o same świece to nie wiem, czy były w ogóle wymieniane od nowości (obecnie 360 tys. przebiegu). Niedawno wymieniałem też wałek rozrządu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...