Skocz do zawartości

KarolOpev

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O KarolOpev

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Oczywiście kata zabrałem świece NGK. Napinacz nie hałasuje.
  2. Dodam że ciśnienie na cylindrach kształtuje się następująco: 1. 14.0 2. 13.5 3. 12.5 4. 14.0
  3. Witam serdecznie. Katalizator wymieniony, stary nie był w złym stanie, turbo nie pluje olejem. Ponownie proszę o interpretację logów po wymianie kata. Z góry dziękuje. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum PS. Mechanik po wymianie kata usuwał błędy i oprócz ww. 17544 trafił na błąd odprowadzania par paliwa.
  4. A mam jeszcze pytanie jak upewnić się ze to katalizator bo też go podejrzewałem. Zapchany kat może wpłynąć na obniżenie dawki paliwa? Wyjaśniało by to w sumie spalanie stukowe...
  5. Wielkie dzięki za szybką odpowiedz. Postaram sie w najbliższym czasie zrobić logi do 6k obrotów i wrzucę jeszcze raz. Pzdrawiam!
  6. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  7. Na podstawie tego pomiaru nic nie zdiagnozujemy? Wrzuciłem na vaglogi.pl
  8. Witam serdecznie! Od dłuższego czasu borykam się błędem 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 35-10 - - - Intermittent pacjent A4 B6 1.8T BFB 2003r Postanowiłem zrobić logi dynamiczne 02+33, 115+118+20 jak i statyczne 02+33 I tu moja ogromna prośba do członków forum o interpretację logów i nakierowanie na możliwą przyczynę ów błędu. Za pomoc z góry dziękuje! LOG-01-002-033-xxx.csv LOG-01-002-033-xxxstatyczne.csv LOG-01-115-118-020.csv
×
×
  • Dodaj nową pozycję...