Skocz do zawartości

PepsiQ7

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PepsiQ7

Informacje

  • Imię
    Przemysław
  • Miasto
    warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ADP
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia PepsiQ7

0

Reputacja

  1. Ale aż tak, żeby nawet nie zachełchać na chwile? Bo ja kręcę nawet 30 sekund i nie ma ochoty załapać.
  2. Audi a4 b5 1.6 lpg. Problem zaczął się kilka dni temu. Audi coraz ciężej odpalało, musiałem kręcić rozrusznikem dosyć długo, żeby silnik załapał, na następny dzień odpalał dopiero za X razem. Bez różnicy czy zimny czy ciepły. W końcu w ogóle przestał palić. Stwierdziłem, że to pompka paliwa dokonała żywoty, jednak po wymianie problem nie ustąpił. Audi teraz odpala tylko za pierwszym razem gdy zakręce rozrusznikiem, wchodzi na obroty 1500rpm I po chwili zostaje na 1200rpm. Po dodaniu gazy normalnie się wykręca. Lecz gdy zagasze silnik już nie jestem wstanie go odpalić kolejny raz(podczas kręcenia rozrusznikiem nawet nie zakaszlnie). Znajomy stwierdził, że to może być przepływomierz, ale czy zjechana przepływka nie pozwalałaby na odpalenie silnika? Może ktoś miał podobny problem? Wolałbym nie wymieniać połowy samochodu na oślep z nadzieją, że może akurat ta część padła. Komputer pokazał błędy czujnika temperatury silnika i płynu chłodniczego(chyba) oraz sondę lambda. Po wykasowaniu błędów nie pojawiły się ponownie. Dodam jeszcze, że po przekręceniu kluczyka oraz próbie opalania nie świecą mi się lampki od lpg, a gdy samochód normalnie palił lampki zapalały się od razu. Przez to nie mam możliwości odpalenia na gazie, ponieważ przycisk nie reaguje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...