
kamil2894
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kamil2894

Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Szubin
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ok poprawię się
-
kamil2894 obserwuje zawartość Błąd J271 ECM w A4 B6 2.0 ALT , Problem z gaśnięciem Audi A4 B6 2.0 ALT , Problemy z odpalaniem i szarpanie podczas jazdy w Audi A4 B6 2.0 ALT i 6 innych
-
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z gaśnięciem pojazdu i czasem brak możliwości go odpalenia. W zespole wskaźników wyskakuje błąd sterownika silnika a w silniku między innymi błąd sondy. Czy może to być wina sondy i czy to jest za czy przed katem?
-
Właśnie odkręcałem ostatnio i sterownik suchutki
-
Właśnie suchutko jest w komputerze. A może być to wina świec,zawór odpowietrzający zbiornika paliwa, pompa paliwa lub filtr paliwa ?
-
Witam. Od jakiegoś czasu podczas jazdy mruga mi epc i check ale za chwilę gaśnie i auto jedzie normalnie dalej. Od czasu do czasu nie mogę odpalić samochodu i słychać cykanie przekaźnika pompy paliwa i nie mogę odpalić. Przekaźnik wymieniałem w zeszłym roku, czujnik położenia wału też. Mam takie błędy.
-
Witam. Od jakiegoś czasu w trakcie jazdy mruga epc i check i traci moc jakby gasł. Na logach wyskakują błędy wtrysków. Czy to objawy kończącej się pompy paliwa? (W vcds nie ma nic dot. pompy).
-
Od dłuższego czasu mam problem na zimnym z odpalanie bo gaśnie i nie ma mocy, jak przełączy się na LPG jest dobrze. W vcds mam takie błędy w kodach gotowości. Czy to normalne? Bo w silniku jedynie błąd katalizator zbyt mała skuteczność. Pozdrawiam.
-
Witam. Audi a4b6 2.0 ALT problem z lecącym olejem za silnikiem. Ucieka dość sporo i wynalazłem palcem ze leci z łączenia silnika z jakąś częścią nad którą znajduje się kaptura. Zdjęcie niemoje znalezione w grafice. Ten element znajduje się pod srebrną kopułką.
-
Witam. Posiada Audi a4b6 2.0 ALT, w ostatnim czasie mam problem, gdyż po odpaleniu auta spadają obroty gaśnie strzela jakby spod samochodu, dusze gaz a ona gaśnie. Od czasu do czasu na postoju falują mi obroty. Mam LPG, po przełączeniu na LPG auto śmiga normalnie. Na vcds wyskoczył mi błąd drugiej sondy. Czy to może wpływać na w/w objawy? W załączniku zdjęcie z vcds. Pozdrawiam
-
Witam. Posiadam Audi a4b6 2.0 alt. W ostatnim czasie pojawiło się u mnie zjawisko gaśnięcie pojazdu po odpaleniu, a jak chce jechać to zaczyna mi szarpać dopóki nie przełączy się na LPG. Od czasu do czasu zauważam na postoju falowanie obrotów. (Przepustnicę czyściłem)W vcds jest tylko błąd katalizatora (jest on od dłuższego czasu dotyczy zbyt małej skuteczności prawdopodobnie od gazu). Co może być przyczyną i jakie rozwiązania zastosować ?
-
Witam. Od jakiegoś czasu wyskakuje mi błąd zawór przełączający długość kolektora ssącego (N156). Gdzie jest ten zawór ? Otworzyłem tą puszkę przy kolektorze i tam jest tylko dźwigienka (cała). Nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi pozdrawiam
-
Dokładnie
-
Dzięki bardzo jesteś wielki
-
Bezpiecznik ten co jest przy kierowcy jest tylko jeden od komputera sprawdziłem jest całości teraz pytanie o ten przekaźnik czy to jest ten co znajduje się w tej puszce z komputerem?
-
Witam. Wczoraj wymieniałem wtyczki co wchodzą do cewek. I prawdopodobnie doszło do jakiegos zwarcie (złączyły się dwa piny, bo ja głupi na podłączonym akumulatorze to robiłem) i nie chce mi samochód odpalić (kręci ale nie odpala). I pokazuje na vcd błąd : obwód obciążeniowy przekaźnika zasilającej ECM (j271) p0688-004 przerwa w obwodzie. z tego co rozumiem musiało dojść do uszkodzenia przekaźnika komputera. Pytanie moje brzmi: czy jest to przekaźnik przy komputerze oznaczony 219?