Skocz do zawartości

kocik123123

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kocik123123

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CABB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kocik123123

0

Reputacja

  1. Witam, pytanko... mam mały problem, po uruchomieniu auta na 16 stopniach wieje lekko ciepłym, po włączeniu klimy wieje zimnym ( ale nie takim żeby mroziło) po wyłączeniu klimy wieje przez jakiś czas chłodnym na 16 st. ale po około 20 min znów wraca na lekko ciepło, i często czuć wilgoć ( ozonowania były etc. czynnik jest) co polecacie? Pozdrawiam
  2. kocik123123

    Audi A4 1.8 TFSI

    Cześć! od 1.5 miesiąca nie mogę sprzedać mojego audi a4 b8. Mam ten problem, że nikt nawet się nie interesuje, choć auto jest w bardzo dobrym stanie. Były 2 telefony, i to z komisu, proszę o podpowiedź czy może coś trzeba zmienić w ogłoszeniu.. dorzucam link do aukcji. Pozdrawiam i dobrego dnia Używane Audi A4 - 32 900 PLN, 146 021 km, 2011 - otomoto.pl WWW.OTOMOTO.PL Nie Uszkodzony Audi A4 - Pierwszy właściciel, Inny kolor, Benzyna, 120 KM, 1 798 cm3
  3. Dodam że klekocze, ale to może rozrząd? i dlatego stracił moc?
  4. kocik123123

    PROBLEM z silnikiem

    Witam, w marcu zostałem szczęśliwym posiadaczem Audi a4 b8 silnik 1.8 tfsi. Przebieg niby 128000 przy kupnie (aktualnie 132000), ale o tym później. Wszystko było dobrze aż do zeszłej soboty, wiadomo silnik bierze olej, byłem na to gotowy.. wyskoczyło mi min stan oleju.. (auto kupione na niemieckich blachach) ostatnio było wymieniane 13 tyś temu, więc myślę dobry czas na zmianę oleju i filtrów. Olej został wymieniony na taki sam 5w30 choć po spuszczeniu miał kolor czarny jak smoła, po przejechaniu 200km zobaczyłem że na silniku zaczęły się pojawiać wilgotne plamy (uszczelka pod klawiaturą) i na przewodach. Myślę co jest nie tak to był czwartek, umówiłem się do mechanika na sobotę, w piątek zaczął tracić moc.. W sobotę przy rozmowie z mechanikiem powiedział mi, że skoro po zmianie oleju zaczęły się dziać cuda, i zaczęło wyciekać i lekko tykać przy silniku przebieg został przekręcony i został dolany 'doktorek' choć mam książki serwisowe bla bla.. no skoro tak dałem się zrobić, trudno, on też zalał mi doktorka i po 150 km niby zaczęła wracać moc ale to nadal nie to. Nie zamierzam kolejny raz lać tego tylko coś z tym zrobić. Panowie, co polecacie zrobić, rozumiem że szykuje się remont silnika, ale czy on jest tak zajechany, że nie można nic zrobić? dodam że na 1000 km bierze jakieś 100-120 ml. nie zamierzam go sprzedawać i wciskać komuś bubla. Pozdrawiam i liczę na pomoc.
  5. Witam, w marcu zostałem szczęśliwym posiadaczem Audi a4 b8 silnik 1.8 tfsi. Przebieg niby 128000 przy kupnie (aktualnie 132000), ale o tym później. Wszystko było dobrze aż do zeszłej soboty, wiadomo silnik bierze olej, byłem na to gotowy.. wyskoczyło mi min stan oleju.. (auto kupione na niemieckich blachach) ostatnio było wymieniane 13 tyś temu, więc myślę dobry czas na zmianę oleju i filtrów. Olej został wymieniony na taki sam 5w30 choć po spuszczeniu miał kolor czarny jak smoła, po przejechaniu 200km zobaczyłem że na silniku zaczęły się pojawiać wilgotne plamy (uszczelka pod klawiaturą) i na przewodach. Myślę co jest nie tak to był czwartek, umówiłem się do mechanika na sobotę, w piątek zaczął tracić moc.. W sobotę przy rozmowie z mechanikiem powiedział mi, że skoro po zmianie oleju zaczęły się dziać cuda, i zaczęło wyciekać i lekko tykać przy silniku przebieg został przekręcony i został dolany 'doktorek' choć mam książki serwisowe bla bla.. no skoro tak dałem się zrobić, trudno, on też zalał mi doktorka i po 150 km niby zaczęła wracać moc ale to nadal nie to. Nie zamierzam kolejny raz lać tego tylko coś z tym zrobić. Panowie, co polecacie zrobić, rozumiem że szykuje się remont silnika, ale czy on jest tak zajechany, że nie można nic zrobić? dodam że na 1000 km bierze jakieś 100-120 ml. nie zamierzam go sprzedawać i wciskać komuś bubla. Pozdrawiam i liczę na pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...