jakfra95870
Pasjonat-
Postów
35 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O jakfra95870
Informacje
-
Imię
Jakub
-
Miasto
Dębica
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.8
-
Kod silnika
ADR
-
Napęd
AWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam , chciałem zapytać o kompatybilność pompy wtryskowej której zdjęcie wrzuciłem w załączniku . A mianowicie muszę w swoim AFN wymienić pompę , stoi on u mechanika i nie mam fizycznie dostępu do auta czy ta pompa którą podałem w załączniku będzie współgrała z tym silnikiem , nie ukrywam jestem lekko zielony w temacie i nie umiem rozszyfrować po numerach . Generalnie przyłącza się lekko różnią czy je można przezbroić ze starej pompy ?
-
A4 B5 1.9 TDI AFN 97’ dziwne zamulenie przez chwile na zimnym
jakfra95870 odpowiedział(a) na jakfra95870 temat w 1.9TDI
Odgrzeje temat, problem dalej nie rozwiązany, turbo sprawdzone i jest okej , auto wróciło od mechanika i twierdzi że według niego pompa jest do naprawy ale że on się tym nie zajmuje to mnie odesłał , ale gdzieś na forum piszą że to może być powodem za dużego ciśnienia jakie daje pompa oleju i podwieszają się szklanki , natomiast na zimnym silniku mam 3 bary . Jak myślicie czy walnięta pompa może dawać takie objawy jak opisane wyżej ? Pozdrawiam -
Witam , jak w temacie posiadam egzemplarz 1.8 ADR A4 B5 i borykam się od bardzo długiego czasu z wyciekiem oleju który pojawia się na przodzie misy olejowej i zacieka on smugą w kierunku korka spustowego. W aucie była uszczelniana misa , wymieniane simmeringi na wale oraz wałkach rozrządu i generalnie podczas jazdy miejskiej jest okej , misa jest sucha ale gdy tylko zrobię trasę autostradą gdzie obroty sięgają plus minus 4 tysięcy , pojawia się smuga oleju . Co może być przyczyną skoro rzeczy które potencjalnie mogły by powodować nieszczelność w tych miejscach zostały teoretycznie ogarnięte , a wyciek się pojawia , brakuję mi pomysłów i szczerze jestem zmęczony już tym tematem proszę o wasze porady . Pozdrawiam
-
Witam , mam AFN jak w tytule i mam zamontowany od zakupu filtr paliwa ten Nie przykręcany tylko z wbudowanymi króćcami do węży. I mam pytanie bo wiem że są 2 rodzaje tych filtrów i według stron oba są okej Ale który powinien być prawidłowo zamontowany i czym one się generalnie różnią, czy ten przykręcany czy ten z gotowymi króćcami ? Pozdrawiam
-
A4 B5 1.9 TDI AFN 97’ dziwne zamulenie przez chwile na zimnym
jakfra95870 odpowiedział(a) na jakfra95870 temat w 1.9TDI
Właśnie odczytałem błędy w VCDS i wyszło mi 00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym różnica regulacji -
Witam tak jak w temacie , jaki powinien być oryginalnie czujnik ciśnienia oleju , z jakim zakresem od ilu do ilu bar do A4 B5 kod silnika AFN 110 KM rok 97’ ? Pozdrawiam
-
A4 B5 1.9 TDI AFN 97’ dziwne zamulenie przez chwile na zimnym
jakfra95870 opublikował(a) temat w 1.9TDI
Witam, pacjent tak jak w tytule , problem polega na tym , pojawia się to bardzo rzadko w sumie 2 raz tego doświadczyłem w bardzo długiej przerwie , auto na zimny świeżo po odpaleniu po przejechaniu ok 3 km przez chwile tak jakby zabrakło mu mocy pedał w podłodze a zachowuje się jak by pchał ścianę przy tym mocno się trzęsie , wciskam pedał a on jak by nie chciał jechać po czym po paru metrach ustaje i jedzie już normalnie . Czym to noże być spowodowane ? Pozdrawiam -
Witam czy wymieniał ktoś zamek oparcia tylnej kanapy ? Dokładnie mam na myśli jak dostać się do nakrętek tych dwóch śrub jak bez uszkodzenia odsłonić tylną ściankę oparcia ?
-
Witam, jaka jest różnica pomiędzy wałkiem wydechowym z oznaczeniem 0582 H a 0582 J ? Czy jeśli mam ten z oznaczeniem J a zamontuje z oznaczeniem H będzie miało to jakiś wpływ na silnik ? Pozdrawiam
-
Witam, jestem w trakcie remontu swojego 1.8 ADR . Okazuje się ze mam do wymiany zębatki rozrządu te od ściany grodziowej połączone łańcuszkiem. I tu pojawia się problem bo zębatki same są ciężko dostępne a koszt nowego wałka jest spory , natomiast znalazłem taki zestaw ale w opisie widnieje sam 1.8 T z różnymi oznaczeniami silników bez ADR. Czy zestaw z 1.8 T będzie pasował do wolnossącego 1.8 ADR ? Pozdrawiam
-
Witam, potrzebuje wymienić schowek od strony pasażera ten co jest w desce rozdzielczej , ale chciałbym zachować ten zamek czy jest opcja przełożyć zamek ze starego do nowego ? Pozdrawiam
-
A4 B5 1.8 ADR 98r po gwałtownym hamowaniu wyświetla czerwoną ikonę (!)
jakfra95870 opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam, tak jak w temacie po gwałtownym hamowaniu do zera na fisie wyświetla mi czerwoną ikonę (!) wraz z sygnałem dźwiękowym, dodam że wszytsko sprawdzone typu płyn jest żarówki z tylu się świeca, czujników od klocków tutaj nie ma w tej wersji 98 r ADR , komp błędów nie widzi, przy normalnej jeździe jest okej przy normalnym hamowaniu tylko przy gwałtownym się to pojawia . Miał ktoś coś podobnego jakieś pomysły? Pozdrawiam -
Tzn sprawdzałem i wydaje mi się że dźwięk przegubów był by drastyczniejszy, dla tego pytam czy np zbieżność może mieć wpływ A taki dźwięk?
-
Witam , posiadam avanta a4 b5 1.8 adr, od jakiegoś czasu borykam się z problemem niejednostajnego buczenia podczas skręcenia jazdy na łuku bądź slalomem podczas jazdy ma wprost jest okej . Myślałem że problem tkwi w oponach lecz tam jest okej bo po wymianie z zimowych na letnie było to samo, wymieniłem lewe łożysko z przodu bo według warsztatu po sprawdzeniu na rozpędzarce to ono było walnięte. Po wymianie łozyska z przodu nic to nie dało problem dalej jest i nie wiem gdzie szukać przyczyny. Czy np zbieżność kół ma wpływ na takie buczenie niejednostajne? Pozdrawiam
-
A4 B5 wycieraczki zacinają się na 1 biegu lub działają jak na 2
jakfra95870 odpowiedział(a) na jakfra95870 temat w Audi A4 B5
Hej jestem po smarowaniu ukladu wycieraczek oraz po wymianie Przekaźnika Manetki Oraz silniczka Robilem to nie od razu Ale stopniowo obserwując czy jest jakaś zmiana i nic niestety dalej to samo Problem polega na tym że np jadąc w lekki deszcz włączę 1 bieg i śmiga, i po jakiś 20 minutach pracy zaczyna świrować z 1 biegu tak jak by sam przeskakiwał na 2 bieg po chwili znowu nie zmieniając położenia manetki wracają na czasową pracę 1 biegu aż szlak trafia bieg 1 i bez zmiany manetki na 1 czy na 2 położeniu działa jak by był włączony bieg 2 . Bieg 3 bez zmian natomiast jak dam ja na ten tryb gdzie zjade manetka w dół w tedy gdy chce uzyskać np 1 ruch wycieraczkami po puszczeniu manetki powinny wrócić do pozycji wyjścia A one zatrzymują się gdzie chcą. Pomóżcie bo brak mi już do nich cierpliwości