Skocz do zawartości

ArciooOTW

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ArciooOTW

Informacje

  • Imię
    Arkadiusz
  • Miasto
    Otwock

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    3.2 FSI V6
  • Kod silnika
    CALA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia ArciooOTW

0

Reputacja

  1. Napisze ci jak my wyjmujemy tą śrubę zazwyczaj z b6 b7 z górnych wahaczy pewnie b8 podobnie , czyścimy wszystko rowki w zwrotnicy itd. na początku skręcamy śrubę żeby się wszystko scisnęło i lekko ruszyło , potem lekkie młotki ale żeby zwrotnicy nie zniszczyć , odkręcamy nakrętkę i zaczynamy kręcić śrubą ( głową śruby) jak się ruszy gwint wystający z połowę obrotu to już jest bardzo dobrze , potem głową śruby kręcimy aż stanie i się zerwie , następnie wsadzamy śrubokręt w przerwy zwrotnicy i zaczynamy dokręcać nakrętkę , wtedy zaczyna wysuwać urwaną śrubę , po kilku ruchach warto odkręcić nakrętkę i nałożyć drugą nakrętkę jako podkładkę ( z wahaczy dolnych jest spoko bo luźno wchodzi) i kręcimy dalej , jak minie pierwszy górny wahacz to juz jest spoko , potem trzeba uciąć śrubę i wybić to co zostało , a zazwyczaj juz wychodzi bez dużej siły .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...