Skocz do zawartości

RychuA4B5

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O RychuA4B5

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Piła

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ARM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia RychuA4B5

0

Reputacja

  1. RychuA4B5

    5tyś obr i szarpie

    Mam nagranie jak się zachowuje auto tylko nie wiem czy tu na YT wrzucić czy jak? Tak to bym udostępnił nagranie. P.S dodam link na YT tam wrzuciłem jak pracuje : Dodam jeszcze że na zimnym odpala na strzała a na ciepłym jak widać na nagraniu ?
  2. RychuA4B5

    5tyś obr i szarpie

    Witam mam problem z swoim Audi otóż auto nie przekracza 5 tyś obrotów i jest zamulone (Nie ma tej mocy co trzeba) czasami zaskoczy i jest normalnie ale to nie na długo bo potrafi sam z siebie zgasnąć na światłach i ma problem z odpaleniem a jak już odpali to znowu jest muł. Tak samo przy lekkim dodawaniu gazu lub ruszaniu na sprzęgle dusi się i jak mu gazu nie dodam to zgaśnie. Latem rzadko miał tego typu zachowania no ale teraz? To codziennie z nim walczę i już mam dość, coś muszę z tym zrobić bo tak się jeździć nie da :/ macie jakieś pomysły ?
  3. RychuA4B5

    Wspomaganie

    Witam. Jakiś czas temu pękł mi przewód od pompy wspomagania i wyciekł cały płyn, zaczęło gwizdać pod maską nie wiedziałem wtedy co to. Dojechałem do domu (około 2km od miejsca gdzie zaczeło piszczeć) okazało się że nie mam płynu wspomagania. Znalazłem usterkę i znajomy wymienił mi przewód, uzupełniłem oraz odpowietrzyłem lecz od momentu wymiany mam denerwujący dzwięk przy skręcaniu (skręca poprawnie bez trudu) lecz jest taki dziwny mechaniczny dzwięk przy skręcaniu no trudno opisać ten dzwięk moge nagrać wrazie potrzeby. Pytanie brzmi od czego to powstaje ? Spotkał się ktoś z takim problemem ?
  4. Przewód wymieniłem - Przyśpiesza troche wolniej ale wszystko sie unormowało i jest już okey. Obroty chodzą normalnie auto też się nie dusi Dziękuje za Pomoc
  5. Dzięki bardzo za odpowiedź, przewody już zakupiłem wróce w sobote z trasy i wymienie wtedy dam znać co i jak. Pozdrawiam
  6. Okey, Dziś postaram się kupić i odrazu wymienić. A wiesz może do czego służy ten przewód ?
  7. Na zdjęcie (Pobrane z google) leci z lewej stronie pod osłoną, u mnie jest on po prawej poza osłoną i ledwo sięga. (Widać że właściciel wcześniejszy chyba go uciął by go wcisnąć) w każdym razie powinien iść jak na zdjęciu a na to brakuje mu z 5-6cm dlatego poszukuje nazwy co to i jak się nazywa aby kupić nowe. Jeśli wiesz to proszę powiedz jak szukać
  8. Niestety gdy próbuje go tam wcisnąć jest bardzo napięty i nawet trytytka nie pozwala na chwile utrzymać bo wybija gdy puszczam, potrzeba jest wymiana nieco dłuższego tylko jak to się nazywa bym to odszukał w necie?
  9. Czy brak podłaczonego tego przewodu (wyregulował się i wyskoczył) może być powodem spadku mocy na zimnym silniku? (Gdy trochę pojeżdżę i na chwile odstawie to po ponownym uruchomieniu wraca moc i obroty zamykają obrotomierz)
  10. Dobra zamówie z Allegro ten kabel i jak dojdzie to sprawdze. A co do profilu to sie samo ustawiło(Wcześniej nie zwruciłem na to uwagi) już poprawione dzięki za spostrzegawczość
  11. Niestety nie dysponuje sprzętem do sprawdzania, postaram się podjechać dziś do jakiegoś punktu z taką możliwością. P.S może to być przyczyna którejś z świec? Bo pomyślałem by od tego zacząć szukanie przyczyny
  12. Witam. Mam problem z swoim silnikiem i szukam przyczyny, mianowicie Przy powyżej 5000 obrotów auto szarpie i sie dusi w dodatku nie ma takiej mocy jak powinien (Czasem mu sie coś odwidzi i jest normalnie) ale przeważnie zazwyczaj z rana brakuje mu mocy, wciskając pedał gazu nie ważne jak, to i tak przyśpiesza po swojemu jak żółw. Wie ktoś co może być przyczyną takiego zachowania? Dodam jeszcze że gdy jest (czasami) normalnie to obrotomierz się zamyka jak dam mu na luzie do odcięcia a z tym problemem nie przekracza 5000 obrotów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...