Skocz do zawartości

fajnygosc01

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fajnygosc01

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia fajnygosc01

0

Reputacja

  1. Na razie wstrzymuję się z drążeniem tematu, ponieważ wstępnie rozmawiałem z osobą, która jeśli będzie miała możliwość, to pomoże mi ogarnąć sprawę.
  2. Oto obiecana kompleksowa relacja z moich dwudniowych przygód z tunerami, którzy według mnie najczęściej byli polecani tu na forum, oraz na racingforum: - Gregor faktycznie nie zajmuje się już 1.8T. Powiedział, że nawet gdyby chciał zrobić dla mnie wyjątek, to nie ma już odpowiedniego osprzętu do tego silnika. - R-Performens (tam nawet wybrałem się osobiście) po prostu nie podejmie się tego. - CompSport w dwóch oddziałach zgodnie mówi krótkie "nie", a w trzecim, że nie zrobią tak rozległych modyfikacji. - Unitronic może mi zaproponować jedynie chiptuning. Teraz kompletnie nie wiem co dalej, chociaż dopiero dzisiaj pomyślałem, że tu na forum jest paru "szalonych pasjonatów" ? którzy znają się na modyfikacjach 1.8T nie gorzej, a często dużo lepiej niż firmy komercyjne i może ktoś podjąłby się zajęcia moim samochodem. Lokalizacja nie ma najmniejszego znaczenia, liczy się tylko jakość i rozsądna cena. Doradźcie co robić.
  3. Dzięki za zainteresowanie. Jutro dokończę moje zmagania telefoniczne z tunerami i zdam kompleksową relację.
  4. No to mnie zaniepokoiłeś, bo nie za bardzo wyobrażam sobie oddanie samochodu komuś innemu. Zaraz zaczynam próby dodzwonienia się.
  5. Dzięki za informację, bo zielony jestem w temacie. A orientujesz się od czego by mi najbardziej pasował alternator o wydajności min. 190 A?
  6. Dzięki wielkie za wszelkie wskazówki i informacje. Jeśli chodzi o tunera, to brałem pod uwagę tylko 3 firmy w Polsce, ale po wnikliwej weryfikacji (opinie, komentarze, oceny, filmiki na youtube) wybrałem akurat tego, który stroił Twoje auto. Wywnioskowałem, że jest wielkim fachowcem, pasjonatem, fajnym człowiekiem i naprawdę wie co robi. Obawiam się tylko, jakie są u niego terminy. Ile dociera się silnik po takich modyfikacjach?
  7. A tak z innej beczki. Montuję w bagażniku subwoofer 1000 W i muszę mieć do tego alternator 190-200 A. Orientujecie się może czy zmieści się i nie będzie wymagał przeróbek jakiś od czegoś innego, np. A8/S8? Sorry, że nie na temat, ale napisałem w piątek zapytanie w dziale elektrycznym i na razie brak odzewu, a chcę ruszać z tym wszystkim, żeby spróbować wyrobić się do wakacji.
  8. Zainteresował mnie ten temat hybrydy IHI. Jak zwykle wszystko rozbija się o finanse. W najbliższym tygodniu zadzwonię do tunera i porozmawiam konkretnie o kosztach, wtedy dokładnie będę wiedział na co mogę sobie pozwolić, ale nie ukrywam, że cholernie miło by było zobaczyć czwórkę z przodu.
  9. @morelo Pewnie, że bym chciał, ale między chcieć a móc stoi portfel i drze japę, że się nie da ? Pomyślałem przez chwilę, żeby się wstrzymać i dozbierać trochę monet, ale tak naprawdę 4 lata odkładam na to wszystko i wiecznie przekładam, bo najpierw był plan na hybrydę K03s i 260-270 KM, jak było blisko finansowo, to powstał pomysł zobaczenia trójki z przodu i wrzucenia K04-064, aż w końcu stwierdziłem, że to nie jest tak dużo mocy, więc idę w strokera i hybrydę K04-064. U mnie jest ten problem, że waga wynosi 1720 kg, a do tego felgi 18x9,5, większe hamulce, audio z wygłuszeniem drzwi i bagażnika, więc strach pomyśleć ile to waży w sumie.
  10. @hopek03 Słaby dół to nie problem, bo to cabrio i został zakupiony wyłącznie w celu "robienia banana na gębie" w lato ? Nie służy do, jak to się mówi, jeżdżenia po bułki. W ciągu roku robię nim okolice 2500 kilometrów. A ta IHI to jaki ma symbol? Jak jej szukać? Bo chętnie przybliżyłbym sobie temat. Sorry za prostackie pytania, ale jestem laikiem - początkującym teoretykiem.
  11. I tak jestem pozytywnie zaskoczony faktem, jak inflacja obeszła się z tym rynkiem w porównaniu do wzrostu cen jedzenia i innych artykułów codziennego użytku. Nie wnikałem w temat od długiego czasu, bo odkładałem fundusze na cały projekt (doprowadzenie wyglądu do stanu jak najbardziej zbliżonego do idealnego, moc, car audio, delikatne modyfikacje optyczne) i teraz jak ruszam z tematem, to ze strachem zacząłem sprawdzać ceny części, ale stwierdziłem, że nie jest tak strasznie, jak się obawiałem.
  12. To na tej turbinie miałeś 415 KM przy 2.0?
  13. Chyba przyciągnąłem Cię mentalnie bo właśnie przeglądam temat i przewija się tam trochę Twoich wypowiedzi ? Takich kwot mniej więcej się spodziewałem. Ceny części przeglądałem, nie wiedziałem tylko na ile szacować robociznę. Przeglądałem przykładowo ceny wydechów na Baq Exhaust, bo mam ich tłumiki końcowe, to u nich cena całego układu wydechowego ok. 8000 zł. Dzięki wielkie za informację, bo teraz wiem konkretnie na czym stoję.
  14. Witam szanownych forumowiczów. Chcę przeprowadzić pewne modyfikacje silnika i chciałbym prosić osoby, które są na bieżąco w temacie o informację o orientacyjny przedział kosztów, bo nie wiem, czy finansowo nie porywam się z motyką na słońce. Chodzi mi o sytuację, w której wstawiam seryjny samochód do tunera i odbieram gotowy. Niestety, ale moja wiedza jest zdecydowanie za mała, żebym próbował cokolwiek robić we własnym zakresie. Planuję modyfikacje w oparciu o: - stroker 2.0 (2.1) - K04-064 hybryda - wałki ADR - wydech 3" z klapami - pops & bangs - hard cut rev limiter - oraz oczywiście wszystko co do tego niezbędne (fmic, tip, wtryski, pompa, świece, poduszki pod silnik, sprzęgło, program itd. itp.) Hamulce już są, na zawieszenie będzie oddzielna kaska. Ogólnie tam gdzie się da bez znaczącego wpływu na jakość i trwałość, chciałbym pójść ścieżką budżetową, jak w przypadku kutych korb, gdzie wszędzie czytam, że jak się nie ma nadmiaru gotówki, to nie ma sensu przepłacać. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że przed modyfikacją mogą wyjść jakieś rzeczy, które trzeba będzie ogarnąć. Samochód A4 B6 cabrio 1.8T BFB quattro.
  15. Witam serdecznie. Chciałbym prosić forumowiczów o pomoc. W związku z zamierzonym montażem subwoofera 1 kW, jestem zmuszony zwiększyć wydajność układu elektrycznego. Obecnie mam alternator 120 A, potrzebuję min. 190 A. Czy jest szansa, że jakiś będzie pasował bez przeróbek? Tak z ciekawości wstępnie spojrzałem na Alledrogo i znalazłem w przystępnej cenie oryginał Hitachi 190 A z A8/S8 2018 r. 079 903 015P. Czy on by pasował? I drugie pytanie. Muszę zrobić coś, co w car audio nazywa się big 3, czyli wymienić przewody prądowe na 50 mm2. Czy w tym silniku plus z alternatora idzie bezpośrednio na akumulator, czy najpierw na rozrusznik?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...