Skocz do zawartości

RaViXs12

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O RaViXs12

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Jaworzno

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AMX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Oczywiście wszyscy mechanicy są chu.. a najlepsi na świecie Ci którzy siedzą na forum, ja szukałem ludzi którzy być może mieli podobne problemy i napiszą jak się z tym uporali, skoro problemu już nie ma to temat do zamknięcia.
  2. Temu panu już podziękujemy, nie wiem skąd masz te wszystkie info ale na pewno nie z doświadczenia... lepiej zaufać swojemu sprawdzonemu mechanikowi niż wstawiać te tematy na forum... tak mój błąd że temat dodałem, wszystkie problemy znikły, wystarczyło przejeździć kilkadziesiąt km i wszystko jest w normie.
  3. No to w takim razie czuje, że czeka mnie zmiana samochodu... chyba żaden tutejszy mechanik nie był by w stanie zrobić tego wszystkiego/sprawdzić...
  4. Zawór egr jest nowy, wymieniany pare miesięcy temu, o co chodzi z kolorem paliwa? Zmień mechanika jak to łatwo powiedzieć.. nastepny mechanik mi powie że żarówka od lampy to powoduje (oczywiście żart) ale takim sposobem wymienie zaraz silnik a problem i tak nadal będzie...
  5. Witajcie, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu tej przeklętej usterki która pochłonęła mój portfel juz w tysiącach zł, nie znam się na mechanice i nie umiem wykonać też żadnych pomiarów komputerem. Mianowicie zaczeło się to w tamtym roku kiedy z dnia na dzien przyjechałem samochodem na miejsce na wolnych obrotach zaczął strasznie się "dusić" przerywać prace silnika, przerywanie powodowało nawet kołysanie tym silnikiem i całą budą. Mechanik po diagnostyce rozebrał górę silnika wymienił wał korbowy, szklanki, uszczelki itd. pokazywał mi je potem że były faktycznie wytarte bądź zużyte. Problem ustał, po 3 miesiącach zaczęło się dziać dokładnie to samo, ponownie mechanik po diagnostyce stwierdził że to wina pompowtrysków, próbował je sam jakoś ustawiać czy regulować ale nie dało rady, wysłał je do regeneracji, faktycznie 2 wtryski już w ogole nie podawały paliwa ale zregenerowali mi wszystkie. Mechanik po testach po jazdach próbnych powiedział że problem znikł. Drugiego dnia jak wsiadlem do samochodu dojechalem do domu 500m problem zaczał sie od nowa dokładnie tak samo mocno szarpało przerywało silnik. Następną rzeczą którą wymieniłem od razu była pompa paliwa. Samochód odzyskał swoją moc dodam jeszcze że jak go kupiłem miał wgraną jakąś mape ale nie mam pojecia na ile KM. Jak odbierałem samochod chodził równo, ucieszony że w końcu udało sie znaleźć usterke wróciłem do domu nic nie szarpało. Nastepnego dnia pojechałem zatankować było bardzo gorąco , po zatrzymaniu sie na stacji czułem że zaczyna sie dziac to samo. Wrociłem do domu i czestotliwość tych przerwan juz nie była tak duza jak zawsze ale np w minucie było ich 5. Po zgaszeniu gorącego silnika i zapaleniu go odrazu szarpnie nim tak samo przez jakies 5 min po czym sie uspokaja i szarpnie może raz na minute. Ja po prostu już nie mam nadziei na ten samochód , mechanik kazał mi jezdzić bo to może się ustawi ale podejrzewa jeszcze listwę wtryskową , wiązkę i możliwe że to też przez tą mape, ja samochód już taki kupiłem wiec nie mam pojecia jaka ona była wgrana. Czy ktoś może miał podobne problemy? Ja już nie mam nerwów do wkładania pieniędzy w ten samochód i dalej się dzieje tak samo. Mechanik zapewnia mnie że tam już nie ma innych rzeczy oprócz tej listwy i mapy co może jeszcze dawać taki problem. Pomóżcie proszę, być może to w ogole to jest błędny trop który podejmuje mój mechanik. Czy jest jakiś pomysł co to może jeszcze powodować ? Dodam jeszcze że przy minimalnym dodaniu gazu z 800 obrotów chodź by na 1000 problem ustaje, wszystko pracuje równiutko , tak samo przy jakiejkolwiek jeździe nie ma żadnego szarpnięcia, problem jest tylko na wolnych obrotach na postoju i rozgrzanym silniku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...