Skocz do zawartości

kakej007

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kakej007

Informacje

  • Imię
    Kacper
  • Miasto
    Nowy Sącz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kakej007

0

Reputacja

  1. Witam, piszę z zapytaniem czy ktoś próbował jakoś zespawac dokładkę tylnego zderzaka cabrio sline do zderzaka z kombi sline 1.9 tdi. Czy cabrio jest szersze albo cos czy dało by radę to pospawać tak jak dokładkę z b7. Z góry dzięki za wskazówki osób które mają na ten temat pojęcie. *Pierwsze to należy się przywitać w odpowiednim dziale, a potem szukać pomocy.->Nowicjusz Zapraszam również tu ->Regulamin Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Manuale - DIY - zrób to sam - W tym dziale znajdziesz poradniki, dzięki którym sam dokonasz napraw lub modyfikacji w swoim aucie." - temat przeniesiony Proszę uzupełnić profil
  2. Sama nagrzewnica to wiem ale chodzi tez o te rurki
  3. witam mam problem z wyciekiem pomiedzy nagrzewnica a przewodami wody. orientowalem sie w sklepie z czesciami i wiem ze sa komplety nagrzewnica+nowe rurki wody. teraz pytanie czy jezeli zdejme kokpit tzn tunel, kiere jak bedzie koniecznosc to deske. to bede mial swobodny dostep aby wyjac klime. czy bede musial szarpac razem z belka. ewentualnie czy jest mozliwosc wymienienia przewodow wody jezeli bym sciagnal pedaly, ewentualnie z ukladem kierowniczym i tym sposobem oclonil wszystko pod nogami kierowcy. z gory dzieki za odp.
  4. Jeśli chodzi o turbo do nie dopisałem tam ze jest założona nowa hybryda ale przed wymiana auto bylo tak samo zamulone
  5. Zrobilem LOG-01-003-008-011.csv
  6. zrobie i je tutaj umieszcze
  7. Trochę dalo ale jednak nie bylo na czerwonym polu i stwierdziłem że skoro tez kopci czasem przy przyspieszaniu (na jałowym i przy spokojnej jeździe nie kopci) to odrzuciłem tą pompe ale strasznie mnie to zastanawia bo zabardzo juz nie wiem gdzie szukac
  8. Witam od w sumie roku zmagam sie z problemem z moim 1.9 tdi avf. Auto ma mało mocy. hamowania [129km, 268nm] przy pedale w podłoge na 2 biegu i wyzej lubi przykopcic. wydaje mi sie ze w porownaniu do innych posiadaczy mam tez twardszy hamulec. w ciagu roku szukajac przyczyny wymienilem juz turbine, wyczyscilem dolot, zawór egr, zostały też przełożone wtryski ze sprawnego auta. Próbowałem równierz z przepływka i zaworkami podcisnienia ale równiez bez zmian. dodam też ze wszystkie przewody od podciśnienia zostały wymienione na stalowy oplot z fmica, wiec je tez moge juz wykluczyc a wieksze przewody powietrza i czujnik przeplywu przepatrzone. na korku od plynu chlodniczego czysto. czasem po odpaleniu na zimnym silniku autko lubi nierówno popracowac. pytanie brzmi gdzie teraz szukac dalej. slyszalem ze twardy hamulec to moze byc pompa vacum a jako ze ma ona zwiazek z podcisnieniem pomyslalem tez o mocy, ale pytanie czy przez to by kopcila przy mocnym przyspieszaniu skoro dolot jest czysciutki. zanim wymienialem przewody podcisnienia wpinalem vacumetr kolegi i pokazalo mi równiutko miedzy zielonym a czerwonym polem. patrzac na odczyty z turbo moim zdaniem dmucha jak nalezy. z góry dzieki za odpowiedz pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...