Skocz do zawartości

Pejm

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pejm

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pejm

0

Reputacja

  1. Pejm

    1.8T, problem z turbiną

    Przepraszam ze to tyle trwało, poprawione logi, może teraz uda się coś zobaczyć Dynamiczne: 002/033 : http://vaglogi.pl/log-002_033_2QxmJTR.html 115/118 : http://vaglogi.pl/log-115_118_0rLXANv.html 003/020 : http://vaglogi.pl/log-003_020_k4sBLgR.html 115/118 : Odpiety N75- http://vaglogi.pl/log-115_118_aL635.html Statyczny: 032: http://vaglogi.pl/log-032_ktiE2F9.html Błedy które były kasowane przed logami: 17964- Regulacja CIsnienia doładowania/ P1556 -35-10 Nieosiagnieta grtanicja regulacji - sporadyczny 16804- System Katalizatora/ P0420-35-10- ZA mała skuteczność- sporadyczny
  2. Pejm

    1.8T, problem z turbiną

    Awt po vinie, a głowica z AUM ( Taki juz kupiłem i teraz walczę żeby to normalnie jeździło ) . Sztangi na samochodzie raczej nie ustawie, strasznie mało miejsca tam jest. Pęknięć strony gorącej turbiny od góry nie wdziałem.
  3. Pejm

    1.8T, problem z turbiną

    Logi będę mógł zrobić w następnym tygodniu dopiero, może z tych uda się kolegom z forum coś wydusić.
  4. Pejm

    1.8T, problem z turbiną

    Wyjąłem gumowe elementy dolotu i sprawdziłem czy niema dziur. Bardzo Ci dziękuje za wrzucenie na vaglogi, nie pomyślałem o tym. Statyczne na benzynie mogę wrzucić jutro. Turbo strasznie późno wstaje, myślę nad wyjęciem turbiny i sprawdzeniu wastegat'a. Macie jakieś pomysły ?
  5. Pejm

    1.8T, problem z turbiną

    Cześć, moje auto zaczyna jechać od 3k obrotów, jest to bardzo meczące, przy startach i nawet podczas jazdy, po prostu się nie odpycha. -DV wymieniony na nowy. -Podciśnienia sprawdzone które dostrzegłem i 2 podciśnienia do turbiny od n75 tez szczelne. - dziur w dolocie nie zauważyłem ( Nie pompowałem ciśnieni w dolot ) - n75 sprawdzony miernikiem 0.30 omów Zrobiłem logi dynamiczne, ale nie przerobiłem ich na inny format a nie mam teraz dostępu do Vcd'sa, jak by ktoś mógł zobaczyć te logi i coś wywnioskować byłbym bardzo wdzięczny. logi robione na gazie, ale nie ma różnicy samochód chodzi mułowato na pb jak i na gazie. LOG-01-002-033-xxx.csv LOG-01-003-020-xxx.csv LOG-01-115-118-drag too.csv
×
×
  • Dodaj nową pozycję...