Skocz do zawartości

pyziobyzio

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pyziobyzio

Informacje

  • Imię
    Czarek
  • Miasto
    lubuskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pyziobyzio

0

Reputacja

  1. Mam problem z rns-e nie miał podświetlenia i nie włączał się z przekręceniem kluczyka, więc wziąłem się za podpięcie linii can od szarej kostki licznika (Pełny fis)z 5 i 6 pina wpiąłem się szybko złączkami do kostki D pod 9 i 10 pin radia i faktycznie radio uruchamia się z kluczyka ale właśnie tutaj jest problem po przekręceniu kluczyka radio się uruchamia i prosi o kod pin po wpisaniu uruchamia się na jakąś 1 sekundę i znowu pin, po wyciągnięciu kluczyka i uruchomieniu radia manualnie włącza się normalnie i nie prosi o pin a po przekręceniu kluczyka od razu blokada. W czym może tkwić problem jakieś błędne kodowanie? Nie ta linia can? Audi a6 c5
  2. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem z silnikiem 2,5 tdi a otóż zaczął on nagle tracić moc ale zdarzało się to dosyć sporadycznie i raczej w zimne dni, a teraz już więcej tej mocy nie ma niż ma głównie na zimnym silniku może mieć nawet taką zwiecie że więcej niż 20 km/h nie pojedzie a na luzie to samo przy dodawaniu gazu powolne zwiększanie obrotów, po 5 minutach potrafi się odciąć i wcisnąć w fotel oczywiście kiedy jest zacięty trzeba gaz trzymać w podłodze inaczej nie jedzie. Co to może być ? pompa paliwa wymieniona i turbina po regeneracji jakoś rok temu a komputer nie wykazuje żadnych błędów nie kopci na czarno. dodatkowo problem występuje najczęściej na zimnym silniku i nasilił się po tym jak zaczął być tankowany po 20 zł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...