-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O pyziobyzio
Informacje
-
Imię
Czarek
-
Miasto
lubuskie
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
ANB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia pyziobyzio
0
Reputacja
-
pyziobyzio obserwuje zawartość Problem z RNS-e po podłączeniu linii can
-
Mam problem z rns-e nie miał podświetlenia i nie włączał się z przekręceniem kluczyka, więc wziąłem się za podpięcie linii can od szarej kostki licznika (Pełny fis)z 5 i 6 pina wpiąłem się szybko złączkami do kostki D pod 9 i 10 pin radia i faktycznie radio uruchamia się z kluczyka ale właśnie tutaj jest problem po przekręceniu kluczyka radio się uruchamia i prosi o kod pin po wpisaniu uruchamia się na jakąś 1 sekundę i znowu pin, po wyciągnięciu kluczyka i uruchomieniu radia manualnie włącza się normalnie i nie prosi o pin a po przekręceniu kluczyka od razu blokada. W czym może tkwić problem jakieś błędne kodowanie? Nie ta linia can? Audi a6 c5
-
pyziobyzio zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Od jakiegoś czasu borykam się z problemem z silnikiem 2,5 tdi a otóż zaczął on nagle tracić moc ale zdarzało się to dosyć sporadycznie i raczej w zimne dni, a teraz już więcej tej mocy nie ma niż ma głównie na zimnym silniku może mieć nawet taką zwiecie że więcej niż 20 km/h nie pojedzie a na luzie to samo przy dodawaniu gazu powolne zwiększanie obrotów, po 5 minutach potrafi się odciąć i wcisnąć w fotel oczywiście kiedy jest zacięty trzeba gaz trzymać w podłodze inaczej nie jedzie. Co to może być ? pompa paliwa wymieniona i turbina po regeneracji jakoś rok temu a komputer nie wykazuje żadnych błędów nie kopci na czarno. dodatkowo problem występuje najczęściej na zimnym silniku i nasilił się po tym jak zaczął być tankowany po 20 zł.