Skocz do zawartości

shenjzs

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O shenjzs

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Giżycko

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia shenjzs

0

Reputacja

  1. shenjzs

    Wtryski 1.8T

    Dlatego, że auto ma problem z odpalaniem, w środku śmierdzi spalinami i olejem. Auto nie ma mocy szczególnie po zagrzaniu oleju do 90*C.
  2. shenjzs

    Wtryski 1.8T

    Witam, wymieniał ktoś z was wtryski? Polecacie jakieś konkretne i jak to +/- wyglada cenowo? Jeśli nie ten dział to przepraszam.
  3. shenjzs

    Problem z odpalaniem.

    Nie było sprawdzane, tak jak wspominałem mechanicy w moim mieście to typowi wymieniacze którzy pracują w większości na delfinie xd
  4. shenjzs

    Problem z odpalaniem.

    Witam, od maja jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B7 1.8T. Drugiego dnia od zakupu samochód nie mógł odpalić, udało się to za 10 razem. Wymieniona została cewka która okazała się wadliwa, auto zaczęło odpalać zawsze za drugim razem ale tylko wtedy gdy było więcej niż 50% paliwa w zbiorniku. Problem pozostał do dnia dzisiejszego. Auto odpala czasami nawet za pierwszym razem ale tylko wtedy, gdy jest więcej niż połowa baku. Od tamtej pory wymieniłem już przepływomierz, filtr paliwa, pompa paliwa, czujnik położenia wałka, czujnik temperatury płynu chłodzącego i sporo innych rzeczy których nie mogę sobie przypomnieć. Ponadto auto łapie zmułe na 3 biegu, czasami przerywa podczas dodawania gazu, czasami gdy samochód stoi po prostu odpalony "przydusza" się na sekundę tak jakby zaciągało gdzieś powietrze. Od kilku dni pojawił się kolejny problem który po zagrzaniu oleju do 90*C zaczyna dziwnie chodzić jakby silnik miał za chwile wyskoczyć a wydech odpaść (XD). Z pod maski na ssaniu przy odpaleniu słychać pisk, w którymś wątku przeczytałem, że problem ten spowodowany jest "czujnikiem powietrza zasysanego", czy ten czujnik może powodować takie rzeczy które dzieją się z moim samochodem? Auto ma podniesioną moc na 185KM. Błagam pomóżcie panowie, bo już szkoda moich pieniędzy i czasu. Miał ktoś z was podobny problem i jakoś go rozwiązał? W moim mieście ciężko o dobrego mechanika który zdiagnozuje ten problem, pełno "wymieniaczy". Auto nie posiada instalacji gazowej, jeśli coś jest nie zrozumiałe lub zapomniałem o czymś napisać to sorry, ale pisane w pracy na kolanie. Czekam na odpowiedzi, pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...