Skocz do zawartości

A4B5SEDAN

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O A4B5SEDAN

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    EŁK

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia A4B5SEDAN

0

Reputacja

  1. Części wszystkie mam za tak zwane darmo wiązka kolektory turbo itd
  2. W poprzednim projekcie poszły tłoki z aeb oraz wałki a tu mowa o seryjnym słupku 1.8 adr. 0.5bara myślę że to za dużo na ten silnik Nie chce robić tego na oryginalnym sterowniku który siedzi mam wiązkę i sterownik z właśnie aeb i chciał bym to zastosować zamiast mojego sterownika i ewentualnie wyregulować gruszka tak żeby nic nie odcinało mocy.
  3. Witam potrzebuje kilku informacji co do uturbienia kolejnego adr moc podstawowa 125km ma być tanio od razu mówię. Plan podstawowy założenie turbo ori z 1.8t aeb kolektor ssący oraz wydechowy zmiana podstawy filtra na taką z wyjściem pod smarowanie turbo wiązka silnika i tu pytanie czy da się przełożyć z 1.8t z aeb do tego silnika ze sterownika imoo usunięte przełożenie wszystkiego pod turbo z aeb moc jaka chciał bym uzyskać to 150 km tyle ile jest w sterowniku. Czy to zadziała czy oryginalny blow of będzie upuszcza tyle ile powinien czy musze dodatkowy dodać czy ten silnik wytrzyma czy nie będę musiał stroić sterownika. Ogólnie wygląda to tak mam cały osprzęt z aeb sterowniku wiązkę z a4b5 kolektory turbo pokrywę silnika do cewek cewki obudowę od filtra węże wszystkie potrzebne miskę olejową ze spływem oleju.
  4. Witam wiem że jest już taki wątek ale tu jest inna sytuacja posiadam a4 b5 sedana 1995r z 1.8 adr silnik można powiedzieć że dostał mały remont nowe uszczelniacze zaworowe pompa oleju rozrząd łancuch olej świece i takie tam. Zrobiłem tak że całe zawieszenie tuleje poliuretany zawieszenie lemforder zaciski tarcze 312 gwint ta technik. Posiadam cały silnik wiązkę turbo sterownik turbo intercooler silnik to 1.8t aeb i tu problem silnik po wystrzale korbowodu . Chciał bym tanim kosztem u turbin swojego adra tu pytanie ile mogę z niego wycisnąć kolektor był by z 1.8 ssący i wydechowy przepustnica z 1.8t odma przerobiona na oddzielna ze sterownika imo wycięte ale co dalej wtryski zostawić czy zakładać z 1.8t cewki były by nie z adr tylko z 1.8t. Ile mógł bym na seryjnym słupku mu doładowania dać oczywiście zestrojony sterownik był by ile mocy ten silnik przyjmie czy to wql ma sens do Adera interesuje mnie moc 160 170km przynajmniej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...