Skocz do zawartości

tasman12

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tasman12

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Iława

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Kod silnika
    AMX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tasman12

0

Reputacja

  1. Czyli takie podsumowanie: - Zwrotnica Audi S4 B5 (Pasuję od innego modelu jakiegoś? Siada to p&p do passata? Znasz może numery OEM tych zwrotnic?) - Swap na 345 mm (Zestaw od S4 B8 siada wtedy p&p na taką zwrotnice czy czekają mnie jeszcze jakieś przeróbki? A może polecasz inny zestaw na 345mm?) - Swap na 330 mm tył (Rozumiem, że też z S4 B8? Siada to p&p czy czeka mnie sporo zabawy?) Jeśli masz wiedzę to prosiłbym żebyś mi napisał jakie części będę potrzebował żeby taki zestaw 345mm i 330 mm siadł. Żeby nie wyszło, że z fury zdjęte heble, a tu braknie tego potem tamtego i tak z 2/3 tygodnie walki wyjdą. Z góry dzięki za odpowiedź.
  2. Czytam, ale dla mnie trochę dziwna sprawa, że muszę mieć takie zwrotnice żeby cokolwiek ruszyć ze swapem hamulców. Zakładając, że zwrotnice są takie jak napisałeś to wtedy jakie rozwiązania przewidujesz?
  3. Rozumiem, że zwrotnice pod swap z s4 b8? A coś innego polecasz co by siadło p&p albo jakiś kompletny zestaw ze zwrotnicami, jarzmami itd. żeby do 2/2,5 k się zmieścić? Oczywiście używane. Jedynie klocek/tarcza mogą być nowe, chociaż tarcze przeważnie są w miarę dobrym stanie.
  4. Witam, Kończą mi się powoli seryjne hamulce, a z okazji, że w przyszłości w Passacie B5 planuje swap na jednostkę od audi 2.7 biturbo to najpierw chciałbym zrobić upgrade układu hamulcowego. Moje pytanie to takie co pasuję p&p przód oraz tył w miarę normalnej cenie, która nie zruinuje portfela(około 2 tysięcy pln)? Samochód to Passat B5 FL 2001 Rok 2.8 v6 4motion, czyli chyba to samo co wersja 2.8 v6 w audi a6 c5. Moc docelowa samochodu to około 350/400 koni. Sam osobiście obserwowałem swap z s4 b8, ale nie mam informacji na temat tego czy podchodzi to p&p. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...