-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O adam41
Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
Olsztynek
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2013
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CPMA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia adam41
0
Reputacja
-
adam41 obserwuje zawartość lampy tylne usa , Palący się check i błąd 7843 w A4 B8 , skrzynia automat i 4 innych
-
witam potrzebuje pomocy pali mi się check w audi a4 b8 2.0 tfsi 2013 quattro , po podłączeniu vaga ma błąd z doładowaniem powietrza , wiec wymieniłem czujnik na dolocie 0 206 230 209 bosch i nadal jest to samo , objawy to spadniecie mocy i załącza się wentylator , co może być audi a4 b8.txt
-
witam ,dawno nie zaglądałem na forum , powiem krótko ,błędy które miałem z ciśnieniem paliwa ,było spowodowane rozciągnięciem łańcuch rozrządu , najlepsze jest to , ze na rozrządzie przejechałem około 10 tyś , fachowcy od audi powiedzieli, że poprzedni mechanik założył rozrząd producenta z angielskiego , a w tych motorach one nie wytrzymują , teraz przejechałem na nowym już ponad 20tyś i jest OK
-
witam panowie chciałbym w końcu wymienić olej w skrzyni , w dyfrze i torsenie ,ale nie wiem jakie kupić , auto to audi a4 b8 2.0tfsi cpma 211km z 2013 r quattro z automatem 8HP ściągnięty z us , skrzynia podobno tiptronic zf , jak coś to podaje VIN WAUFFAFL0DN041380 , z góry dziękuje za pomoc
-
rozrządu nie słychać , a wymieniany był przy 264000 , auto seria , ściągałem go z usa , czyli myślisz że może być błąd spowodowany ciśnieniem paliwa, a czy może to być spowodowane filtrem paliwa , bo nawet nie wiem kiedy był wymieniany, a pod vaga podłączę go jutro i zobaczę te ciśnienie paliwa, dzięki za info bo już na google jak czytałem to niby rozrząd tez ma podobne objawy
-
witam potrzebuje pomocy, pacjent to audi a4 b8 2.0tfsi quattro z 2013 155kw kod silnika cpma, niedawno zapaliła mi się kontrolka check engine , po sprawdzeniu i wykasowaniu błędów przez kilka dni było spoko , dziś jadąc z pracy znowu się zapaliła i są to te same błędy Wtorek,21,Czerwiec,2022,15:30:32:00001 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x86 Wersja VCDS: AKP 17.1.3.0 Wersja danych: 20170621 DS267.7 www.vcds.pl VIN: WAUFFAFL0DN041380 Numer rejestracyjny: Przebieg: 8888 Numer naprawy: 1111 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06H-907-115-CDN.clb Oznaczenie elementu: 8K5 907 115 F HW: 8K2 907 115 L Komponent i/lub wersja: 2.0l R4/4V TF H09 0008 Kodowanie: 4A2A0013242600062000 Kod serwisu: WSC 15684 002 1048576 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TFS0118K5907115F 001009 (AU48) ROD: EV_ECM20TFS0118K5907115F.rod VCID: 35601948944177E90A-8060 3 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 4096 - Z1; czuj.położ.wałka rozrz.(G40)/czuj.położ.wału korb.(G28) P0016 00 [096] - Niepraw.przyporządkow. Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 6 Przebieg: 282701 km Data: 2022.06.20 Czas: 05:04:12 Prędkość obrotowa silnika: 1122.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 8.2 % Prędkość pojazdu: 28 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 92 °C Temperatura powietrza zasysanego: 16 °C Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar Napięcie zacisku 30: 14.418 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Średni czas wtrysku: 0.616 ms Tryb pracy silnika-Channel 87: Bieg jałowy Względna wartość obciążenia: 12.80 % Moment obrotowy silnika: 22.1 Nm 5661 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej P0088 00 [096] - za wysokie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 282774 km Data: 2022.06.21 Czas: 05:05:54 Prędkość obrotowa silnika: 1738.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 43.5 % Prędkość pojazdu: 72 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 58 °C Temperatura powietrza zasysanego: 15 °C Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar Napięcie zacisku 30: 14.300 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Średni czas wtrysku: 2.682 ms Tryb pracy silnika-Channel 87: Obciąż.niepełne Względna wartość obciążenia: 82.95 % Moment obrotowy silnika: 195.2 Nm 2837 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej P0088 00 [236] - za wysokie MIL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 4 Przebieg: 282692 km Data: 2022.06.18 Czas: 13:53:49 Prędkość obrotowa silnika: 1593.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 8.2 % Prędkość pojazdu: 67 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 55 °C Temperatura powietrza zasysanego: 15 °C Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar Napięcie zacisku 30: 14.159 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Średni czas wtrysku: 1.027 ms Tryb pracy silnika-Channel 87: Obciąż.niepełne Względna wartość obciążenia: 20.18 % Moment obrotowy silnika: 37.6 Nm Kody gotowości: 0000 0000
-
witam wszystkich udało się zrobić nastawy , podpiąłem się pod vcdesa i zrobiłem od początku nastawy później skręciłem kierownica w lewo na maxa i był słyszalny dźwięk , a później w prawo na maxa i to samo , kontrolki zniknęły, dzięki za podpowiedzi
-
witam posiadam audi a4 b8 2013r 2.0tfsi 155kw quattro , autko pochodzi z US , jaka to może być skrzynia automatyczna , bo chce wymienić olej w skrzyni i w dyferencjale, bo nie wiem jakie i ile litrów, w bagażniku na kartce jest NTA , a na skrzyni znalazłem tabliczkę ZF, jak cos to jest win WAUFFAFL0DN041380
-
mam pytanko kogo możecie polecić w okolicy Olsztynka , albo Olsztyna do wgrania tłumaczenia z us na eu , posiadam wersje zdjęcie
-
witam akurat tego nie robiłem , tylko jechałem droga asfaltowa z prędkością około 30km/h i kręciłem kierownica to w lewo to w prawo , a może orientujesz się czy nie trzeba żeby końcówki drążka kierowniczego miały po tyle samo odległości , bo jak byłem na ustawienie zbieżności to gościu musiał z jednej strony kręcić drążkiem żeby kierownica była prosto a tak mam takie błędy: adres 03: abs/hamulce: błąd 01044-sterownik zakodowany nieprawidłowo 000-- adres17:zest.wskaz.: błąd 01309-sterownik układu wspomagania kierownicy (j500) 004-brak sygnału/brak komunikacji adres44:wsp.kierow. (j500) : błąd 5258753-uklad kierowniczy C10AC F0 [137] -niewyuczone położenie krańcowe MIL zapalona-potwierdzony-testowany testowany od skasowania kodów błędów
-
witam mam problem , pacjent z audi a4 b8 2013 lift quattro sedan 2.0 tfsi , ściągnąłem go z us i nadziałało wspomaganie, wiec wymontowałem i wysłałem do firmy , żeby mi zregenerowali sterownik, podobno był uszkodzony, po zamontowaniu calego układu kierowniczego, wspomaganie wróciło ale pali się żółta kontrolka , podpinam się vcds i pokazuje mi ze mam nauczyć system , wiec ustawiam kat w kalibracji g98 i zeruje robię OK , później włączam silnik robię kierownica w lewo , a potem w prawo na około 10sek i nic kontrolka dalej się pali , a jak wchodzę w błędy to mam z kalibruj , co może być pomocy
-
Szukałem ale nic nie znalazłem a wpisuje te to się zmienia ale nie mogę znaleźć ustawień na kierunki , w tym momencie palą mi się pozycja z kierunkiem po przekręceniu pokrętła od świateł ,
-
witam czy w swojej a6 zmieniałeś na wszystkich kanałach kodowanie wg tej tabeli , bo np w kanale 202 zmieniałem 51234 i się kierunek nie włączył
-
Oki fajnie dzięki spróbuję jutro
-
witam nadal nie mogę ogarnąć tych kierunkowskazów z tyłu , tak jak ostatnio pisałem pacjent to audi a4 b8 2013 lift quattro sedan z usa, lampy zostały już przerobione , czyli zamontowane ledy pomarańczowe , a do lam w klapie zostały dołożone kabelki , żeby się podłączyć pod moduł, teraz moje pytanie mam vcds i interfejs vag012 , czy tym cudem mogę zrobić kodowanie i adaptacje i jak to zrobić , chyba że ktoś jest chętny w okolicy olsztynka, wiadomo autem nie mogę się poruszać , bo muszę zrobić przegląd , a z tą wadą nie przejdzie przeglądu , pomocy
-
czyli da rade to zrobić vcds, jak cos to mam interfejs vag012 , a i moje pytanie jak się za to zabrać , chyba że jest ktoś w okolicy Olsztynka kto by mi to ogarnął, wiadomo nie za darmo, bo na razie to nie wiem jak się za to zabrać , a mam jeszcze do ogarnięcia przekładnie kierowniczą która nie ma wspomagania, jak się podłączam to mam błąd 6628353-uszkodzony sterownik i pali mi się kontrolka na czerwono