Skocz do zawartości

Pawelaudia4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pawelaudia4

Informacje

  • Imię
    MArcin
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Pawelaudia4

0

Reputacja

  1. Cześć, niestety nie wiem co było problemem. Mechanik wcześniej zrobił obejście od czujnika do licznika, nie pomogło, później podłączył inne zegary od drugiej a4 i błąd przestał wyskakiwać, wiec wiedział, że coś z licznikiem. Licznik został oddany do elektronika i ten naprawił, co dokładnie zrobił nie wiem - nie mam bezpośredniego kontaktu z nim. Pozdrawiam
  2. Najważniejsze, że Pan jest tego świadomy i zawsze wie, że nowe nie znaczy sprawne. Kontynuując wątek problemem okazały się zegary - po ich naprawie wszystko działa odpowiednio. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszelkie sugestie
  3. Hej, myślisz, że ten czujnik nowy, który wymienił mechanik jest uszkodzony i włożyć kolejny? Ciśnienie pomierzył i jest książkowe, podejrzewa, ze może być coś z elektroniką. Ma jeszcze sprawdzać w tym tygodniu. Niestety w dalszym ciągu problem nierozwiązany. Jak się uda będę pisał co było problemem. Dzięki Panowie za wszelkie sugestie
  4. Panowie, a więc tak - mechanik zdjął miskę wyczyścił - smok był faktycznie przybrudzony nagarem, przy okazji został wymieniony rozrząd, pompa wody i pasek alternatora. Wyjechałem autem pojeździłem z 15 min aż się rozgrzał i nadal to samo, w okolicach 1500 rpm zapala sie kontrolka cisnienia oleju. Jadac ciagiem okolo 5-10s. Macie pomysły, gdzie szukać dalej przyczyny? czujnik również wymieniony tak jak wcześniej pisałem. Z gory dzieki za wszelkie podpowiedzi
  5. Cześć, dzięki za odpowiedź, kurcze dziwne, bo turbo jest świeżo po regeneracji założone dwa tygodnie temu. Przed wymianą turbo kontrolka ciśnienia oleju też się zapalała.
  6. Cześć, Auto kupiłem, więc smok nie był czyszczony. Dzięki za odpowiedzi - wczoraj wymieniłem olej na motul 5w40, bo nie wiem czym był zalany, założyłem filtr knecht. Pojeździłem około 60 km i jest znacznie lepiej. Tzn. kontrolka nie włącza się już na każdym skrzyżowaniu tylko w chwili gdy długo jadę na 1500 rpm najczęściej na drugim biegu. Mechanik twierdził, że jeżeli smok byłby zapchany to pomiary ciśnienia nie byłyby w porządku, ale pewnie macie rację, ze może być to smok. Chcę wstawić w przyszłym tygodniu na wymianę rozrządu, więc będzie zdejmował miskę, więc powiem jeszcze raz, żeby zwrócił uwagę na smok. Wczoraj podłączyłem się VCDS i sczytałem komunikat: 16683 - boost pressure regulation P0299-002 - control range not reached - intermittet.
  7. Witam, Panowie mam problem z audi a4 1.8 T BFB 2004. W czasie jazdy w okolicach 1500 obrotów do mniej więcej 1800 obrotów zapala się zawsze kontrolka OlDruck, jak nacisnę check jest komunikat motor abstellen und Olstand prufen. Wstawiłem auto do mechanika od Audi, sprawdził poziom i ciśnienie oleju, ale powiedział, ze jest wszystko w porządku łącznie z pompą oleju. Wymienił czujnik ciśnienia oleju. Odebrałem auto i dalej to samo. Wiecie może co może być problemem i co dalej diagnozować, sugerowałem mu że może zapchany smok, ale stwierdził, że wtedy pojawiłyby się problemy z ciśnieniem. Z góry dzięki za wszelkie wskazówki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...