Jump to content

Koalakm

Pasjonat
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

About Koalakm

Informacje

  • First name
    Krzysztof
  • Location
    Poznań

Car

  • Car model
    BMW
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1998
  • Engine
    1.8
  • Engine code
    1B
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Koalakm's Achievements

0

Reputation

  1. Koalakm

    Audi b9

    Hej. Oczywiscie ja wiem ze genralizuje, jednak juz naprawde sporo slyszalem od znajomych i nieznajomych - sam tez bylem - o Płocku...
  2. Sa wersje biksenon ze spryskiwaczami w audi a4 b9. Czy wtedy oznacza to ze sa inne zarowki? Czy jednak biksenon w a4 b9 jest tylko jeden (niewazne czy ma fabrycznie spryski czy nie) ?
  3. Koalakm

    Audi b9

    Płock masakra, gorzej jak Gniezno. Szkoda czasu.
  4. jedynie troche strach zebym zdejmujac nie uszkodzil... widzialem gdzies ze przyssawkami sie da, ktora opcja najbezpieczniejsza?
  5. Oczywiscie tak zrobie jezeli nie zadzialaja ponizej +5 stopni. Dziekuje za porade.
  6. Jeszcze dla informacji: Na wyswietlaczu mamy opcje sprawdzenia co pobiera prad. No i tak mam tam wyswietlona klimatyzacje oraz jak wlacze podgrzewanie lusterek to wskakuja takze lusterka. Teraz bylo rano +15 stopni no i wlaczylem, obciazenie i informacja sie pokazala ze podgrzewanie lusterek pobiera prad, ale lusterka nie grzaly (bo rosa nie znikala szybko). Wiec no nie wierze ze nagle popsute mam 2 lusterka, tym bardziej ze komp pokazuje ze prad "idzie"... No nic czekam caly czas na ponizej +5 co sie bedzie dzialo.
  7. ahh to dzieki za wyjasnienie odnosnie tego znaczka - czyli to tylko informacja o start/stop - a myslalem jakies info o skrzyni No odnosnie skrzyni to widac ze jest jakis temat - ale obstawiam chyba cos moze z jakims czujnikiem, elektryka - bo skrzynia bardzo ladnie dziala - w sensie przelaczania biegow, zrzucania itp - tym bardziej ze olej byl zmieniany max co 40 - 50 tys, teraz mam nalepke ze po 35 tys mam zmienic. Pocieszajace jest to ze wszedzie gdzie znajduje opis tego komunikatu nie ma informacji typu: awaria, lub udaj sie do ASO. Wszedzie jest ze mozna kontnuowac dalej jazde po wcisnieciu hamulca i ustawieniu trybu jazdy. Bede szukal odpowiedzi tez, jezeli znajde to oczywiscie zamieszcze
  8. Ok dzis rano to samo na trybie Dynamic. Ewidentnie dzieje sie to na nie do konca rozgrzanym silniku/skrzyni. Udalo mi sie zrobic zdjecia (znaczy pasazer robil :P). Pierwsze pokazje wlasnie dokladnie komunikat: "Przekładnia: proszę wcisnąć hamulec i ponownie włączyć zakres jazdy". Na drugim zdjeciu zaznaczylem ze przy poznaczeniu biegu wtedy pojawia sie taki znaczek (nie wiem dlaczego na pierwszym tego nie ma - moze bylo ale zniknelo). Co mnie Ciekawi to przeciez jak ustawiam tryb "Dynamic" to zamiast D jest S (tak jak na drugim zdjeciu), natomiast na pierwszym zdjeciu kiedy pokazal sie ten komunikat, wcisnalem hamulec nacisnalem na lewarku P i potem zmienilem lewarek na D - no i jak widac pokazalo sie D zamiast S - ale to chyba zwyczajnie tak dziala, po komunikacie zostaje D chyba... Na drugim zdjeciu przy S jest ten znaczek ktory zaznaczylem - balem sie ze auto nie ruszy - bo biegu nie pokazuje... ale normalniejak puscilem hamulec ruszalo i pokazala sie zaraz 1. Znalazlem wyjasnienie tego komunikatu na stronie: Wersja Audi A4 roku 2017 Błąd przekładni WWW.MANUALESAUDI.COM Przy innych komunikatach jest napisane ze awaria, a przy tym nie (tyle ze na tej stronie jest blednie pokazane ze to "żółty trybik" a jak widzicie na zdjeciu jest szary. Jeszcze tutaj podobny problem troche: Problem Przy odpalaniu Audi A6C7!!! - Forum Audi A6 / A7 Klub Polska A6KLUB.PL Witam Mam problem przy odpalaniu w Audi A6C7 nie zawsze odpala! Wyskakuje komunikat Awaria systemu stabilizacji toru jazdy następnie, Przekładnia: Proszę wcisną
  9. No gdziezbym śmiał :-) Wracając do tematu na auto i ACC dziś mnie to spotkało raz też. Zauważyłem że to jedynie ma miejsce jak auto jest zimne, niedługo po ruszeniu. Tak się zastanawiam czy to nie ma związku z ciśnieniem... Po czasie być może jest większe. Sprawdzę jeszcze na dynamic - czy ktoś się orientuje czy na dynamic ciśnienie jest w skrzyni większe? Jak dokładnie działa tryb auto?
  10. Oki postaram sie, ale wiesz stres i nie ma czasu na telefon bo za mna czekaja az rusze hehe
  11. Czesc Mialem 2 przypadku dosc ciekawe w pracy stronic. Chodzi o Audi A4 B9 stronic 2.0 diesel 190KM. Wszystko ogolnie ze skrzynia ok podczas jazdy. Ostatnio rano postanowilem sprawdzic tryb "efficiency". No wiec wlaczam i jade do pracy. jak zwykle wlaczony ACC, jedziemy. Maly korek rozpoznany. Auto wykrywa, i "samo jedzie". Przy ktoryms razie, kiedy auto przede mna ruszylo moje auto stoi... a na wyswietlaczu informacja typu: "Automatyczna skrzynia biegow. Nacisnij pedal hamulca i wybierz tryb jazdy"... Oczywiscie w tym czasie obroty silnika do gory - bo chyba ACC chcial jechac no a widac skrzynia luz miala... No zdziwilem sie ze ze skrzynia cos sie dzieje. Przewertowalem instrukcje obslugi. Najpierw o trybie efficiency - no tu jest info ze silnik ma ograniczona moc i w skrzyni zmniejszone zostaje cisnienie oleju... no byc moze to wlasnie wina cisnienia??? Dalej o stronicu czytam. Podaja komunikaty, ale mojego jakos nie moge znalezc (lub zle przetlumaczylem bo angielska instrukcja). Jest jednak info o mozliwych komunikatach i oznaczeniach - tzn kolory "trybikow" - i tak w skrocie: czerwony trybik przy komunikacie to awaria jakas, zolty trybik to jakies ostrzezenie i "szary" trybik to informacja. No mnie sie wlasnie szary pojawil - wiec moze jakis plus. Historia powtorzyla sie dzis jak rano przelaczylem sobie dla testu na tryb "comfort". na trybie "auto" i "dynamic" takie cos sie nie zdarzylo. No wiec moze cos podpowiecie, co sadzicie, moze ktos mial podobny przypadek? Ogolnie cos na rzeczy jest - bo nie chce mi sie troche wierzyc ze w audi tego nie przemysleli i auto powiedzmy nie wiem dla oszczednosci wrzuca na luz a potem jak ma ruszyc to nagle sie orientuje ze nie ma biegu (no ale gazu daje...) i daje komunikat zeby kierowca wrzucil bieg...
  12. Dziekuje za wyjasnienie. Jeszcze znalazlem na forum audi a3 taki wpis: "Wszystko zależy jaki zastosowany masz wkład do lusterka. Jak jest wyposażony w termowyłącznik to jego włączenie następuję w temp.około 5-8 st." No coz nie pozostaje nic innego jak poczekac mimo wszystko do ponizej 5 stopni i wtedy juz potwierdzimy jedno albo drugie z praktycznego punktu widzenia (fajnie jakby inne osoby ktorym dzis niezbyt dziala tez sie wtedy wypowiedzialy). P.S. Muskel Twoje instrukcje, opisy i zdjecia to mistrzostwo! gratulacje
  13. dziekuje Muskel Czyli z danych wynika ze chyba jednak jak pokretlo jest przestawiane w pozycje "grzanie lusterek" to nawet jak na dworze jest +15 stopni to lusterka powinny grzac - a wiec inaczej niz pisal ktos na forum. Muskel na Twoim screenie widac ze lusterka grzeja pełną parą (100%) kiedy na dworze jest ciepło tak? Czy w takim razie one kiedys grzeja na 20%? 50% itp? U mnie dzis rano kolo 9 stopni, lusterko prawe zaparowane, wlaczam podgrzewanie lusterek i tak srednio sam nie jestem pewien czy dzialalo, ujechalem 1,5km i bylo czyste. Jednak jak pamietam w innych samochodach to podgrzewanie lusterek dziala bardzo szybko... W A4 widze podgrzewanie tylnej szyby dziala pieknie szybko, czy podgrzewanie lusterek dzialac powinno rownie szybko co podgrzewanie tylnej szyby? Ogolnie idzie zimno wiec juz na 1000% bedziemy wiedziec, choc po testach ktore zrobil Muskel wynika ze temperatura nie ma wiekszego znaczenia, no chyba ze od +20 stopni... no ale mysle ze nie zaszkodzi jezeli jeszcze dopisze tutaj jak bedzie ponizej 5 rano i dam znac co u mnie sie dzieje patrzac na lusterka. choc tu warto przeczytac u nas na forum watek o a4 b5... tez poruszaja watek temperatury. Dodatkowo pisza "W lusterkach poliftowych są włączniki termiczne ktore czasami działają jak chcą. U mnie rok temu lewe lusterko przestało grzać i okazało się że to właśńie termostat w lusterku padł. Po wymianie wkładu jak na chwile obecna jest ok i zaczynaja grzać tak od ok +7 stopni." lub inny wpis: "Ja w B6 mam grzane lustra dopiero jak włączę ogrzewanie tylnej szyby, w C5 powinno być podobnie .. Ale napewno lusterka nie powinny grzać przy dużej plusowej temperaturze , wg mnie .." inny: "W C5 grzeją po włączeniu zapłonu cały rok niezależnie od temperatury (przedlift na pewno) późniejsze wersje posiadają termostat (+ 5 stopni C) zresztą jak w większości nowszych WAG." Wynika z tego ze prad moze isc na 100% a mata w lusterku i tak stwierdzi ze nie grzeje? Ogolnie to widac dziwne rzeczy sa opisywane. Drążę ten temat szczegółowo bo zgłaszamy tu problemy dla bardzo mlodych aut - ze az nie chce sie wierzyc ze w aucie 2016 - 2017 - 2018 - 2019 przestaje dzialac podgrzewanie lusterek... Przeciez to sa rzeczy ktore nie powinny sie tak latwo psuc...
  14. To może inaczej. Czy mógłbyś włączyc podgrzewanie lusterek w dzień kiedy będzie kolo +15 stopni? Czy one u Ciebie wtedy się włączą, w sensie będą grzać?
×
×
  • Create New...