Skocz do zawartości

mati960216

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mati960216

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Warminsko-mazurskie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.7 TDI V6
  • Kod silnika
    CGKB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Po pierwszym odpaleniu przez chwilę cięgna od klap chodzą góra dół i silnik w tym momencie nierówno pracuje. Ma ktoś pomysł co może być tego przyczyną? 20240827_171023.mp4
  2. Witam czy do demontażu DPF-a trzeba demontować turbinę? 2.7CGKA Multitronic Czy błąd ze zdjęcia może oznaczać wyrobione zębatki?
  3. Nie oddawałem pompe do sprawdzenia czy nie opiłkuje
  4. Dzieki za odpowiedz
  5. Witam czy montujac pompe wysokiego cisnienia CP4S2 trzeba blokowac kolo pompy lub ustawiac je na jakies znaki?
  6. Witam czy montujac pompe wysokiego cisnienia w silniku 2.7 CGKB trzeba ustawiac koło pompy na jakieś znaki, blokady czy nie ma to znaczenia?
  7. Witam. Po odpaleniu na zimnym silniku gdy silnik zejdzie na swoje obroty czuć drgania i obroty lekko falują. Dzieje się tak tylko na zimnym silniku po rozgrzaniu te objawy ustępują. Dodam filmik z korektami na wtryskach sprawdzonych na ciepłym silniku. Nie wiem czy to ma jakis związek ale na dniach będę zmieniał podkladki pod wtryskami wraz z oringami i dekielkami gdyż jest na nich mokro. Silnik 2.7 CGKB Multitronic 20210826_200801_1_1_1.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...