-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Bolczester
Informacje
-
Imię
Karol
-
Miasto
Tarnobrzeg
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BRE
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Bolczester
0
Reputacja
-
Bolczester obserwuje zawartość Co może byc przyczyną: i Stukanie podczas hamowania przy małej prędkości A4 B7
-
Stukanie podczas hamowania przy małej prędkości A4 B7
Bolczester opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam wszystkich grupowiczów. Borykam sie z problem stukania dobiegającego z okolicy prawego koła podczas hamowania z małej prędkości tj. 20km/h. Po naciśnięciu pedału słychać pojedynczy stuk. Dziwne odgłosy słychać również podczas jazdy po lekkich nierównościach. Przy większym dołku czy tez wyższej prędkości wszystko jest dobrze. Co może być przyczyną? -
Korek mam nowy. Jak odkręce na zimnym to po paru minutach płyn z d*py się podnosi i wylewa. Nie widać bąbelkow.
-
Panowie, mam problem. Pacjent audi a4 b6 1.8T 190 koni. Problem: węże chłodnicy są dosyć twarde, twardsze niż w innym 1.8T, jednak wciąż na tyle miękkie ze można go całkowicie ścisnąć (z trudem ale się da). Podnosi płyn w zbiorniczku wyrownawczym, po odkręceniu korka płyn się wylewa. Obserwacje: Samochód sie nie grzeje (na kompie temperatura nie wzrasta, jest w normie) Tester uszczelki co2 robilem z 5 razy, za każdym razem płyn się nie odbarwiał (tester nowy, za każdym razem dmuchalem w niego przed wylaniem i zmienił kolor) Auto ma moc, nie dymi, nie ma żadnych śladów płynu w silniku ani oleju w zbiorniczku. Walcze z tym już długi czas, płynu nie ubywa (ubyło mi ostatnio jakieś 100ml po przejechaniu 70km ale to raczej nieszczelnosc) Teraz pytanie: czy jest szansa że mimo że tester nie wykazuje nic to mimo wszystko walnięta jest uszczelka?