Skocz do zawartości

Bolczester

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bolczester

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Tarnobrzeg

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bolczester

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich grupowiczów. Borykam sie z problem stukania dobiegającego z okolicy prawego koła podczas hamowania z małej prędkości tj. 20km/h. Po naciśnięciu pedału słychać pojedynczy stuk. Dziwne odgłosy słychać również podczas jazdy po lekkich nierównościach. Przy większym dołku czy tez wyższej prędkości wszystko jest dobrze. Co może być przyczyną?
  2. Korek mam nowy. Jak odkręce na zimnym to po paru minutach płyn z d*py się podnosi i wylewa. Nie widać bąbelkow.
  3. Panowie, mam problem. Pacjent audi a4 b6 1.8T 190 koni. Problem: węże chłodnicy są dosyć twarde, twardsze niż w innym 1.8T, jednak wciąż na tyle miękkie ze można go całkowicie ścisnąć (z trudem ale się da). Podnosi płyn w zbiorniczku wyrownawczym, po odkręceniu korka płyn się wylewa. Obserwacje: Samochód sie nie grzeje (na kompie temperatura nie wzrasta, jest w normie) Tester uszczelki co2 robilem z 5 razy, za każdym razem płyn się nie odbarwiał (tester nowy, za każdym razem dmuchalem w niego przed wylaniem i zmienił kolor) Auto ma moc, nie dymi, nie ma żadnych śladów płynu w silniku ani oleju w zbiorniczku. Walcze z tym już długi czas, płynu nie ubywa (ubyło mi ostatnio jakieś 100ml po przejechaniu 70km ale to raczej nieszczelnosc) Teraz pytanie: czy jest szansa że mimo że tester nie wykazuje nic to mimo wszystko walnięta jest uszczelka?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...