Skocz do zawartości

Eloremro

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Eloremro

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Złotoryja

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Eloremro

0

Reputacja

  1. Cześć, przyznaje się bez bicia że sam sobie nabroiłem ale liczę na pomoc i ewentualne rozwiązania tego problemu. Użyłem programu Can Commander 2.5 (tak wiem, już doczytałem,że to szajs jakich mało lecz za późno to zrobiłem). Wysypało mi błędy które widać na załączonym zdjęciu. Na forum widziałem stary temat że rozwaliłem kodowanie sterownika ABS. Jak to naprawić? Świeca się kontrolki abs, trakcji i czerwona hamulca ręcznego mryga.
  2. Porównując to syknięcie może być podobne do spuszczania powietrza z koła roweru?
  3. Pokazywało ciśnienie 1bara równo. Właśnie wiem,ale po odkręceniu korka i wciśnięciu jest syknięcie więc chyba czynnik jest jeśli się nie mylę ?
  4. Jaki czujnik ciśnienia klimatyzacji będzie pasował do 2.0tdi bpw ? Jest dużo zamienników i nie wiem już który może pasować, a ciężko znaleźć oryginalny od bpw. Od jakiego silnika będą jeszcze pasować używane? Sorki dopiero zauważyłem,że zły dział.
  5. Eloremro

    Rozrząd 2.0 TDI BPW

    Chciałem zapytać jak to u was wygląda z ceną rozrządu w tym silniku? Pytam orientacyjnie żebym wiedział czy mechanik cen nie zawyża jakoś bardzo. Tak samo jeśli chodzi o wymianę imbusa/zabieraka pompy oleju ? Przy okazji będę robił amortyzatory z przodu, jakie polecacie i co przy okazji wymienić z nimi ?
  6. Gwarancję mam na pompowtryski. Wysyłane są do Bosch Service Pawlik. Wyciąga je i montuje spowrotem mechanik. Nie wiem kto je poprzednio zakładał do samochodu.
  7. Niestety nie wiem jaki mechanik to montował wcześniej. Jedyne co mnie martwi to ten wałek rozrządu. Dzięki za odpowiedzi. Jak będę coś wiedział więcej to dam znać. Sprawdzę również te paliwo.
  8. Z tym pompowtryskiem chodzi mi o to, że jak byłem u mechanika i sprawdzał na komputerze to na wolnych obrotach pokazywało dawkę 2.99 Dopiero jak się wcisnęło gaz ta dawka trochę spadała do 2.60 około.
  9. Witam. Trochę opiszę swoją sytuację z audi. Mam je w posiadaniu od 7 miesięcy, jest to mój pierwszy samochód i z początku niezbyt zwracałem uwagę na dziwne zachowania silnika oraz wszystko co z tym związane, więc z góry dzięki za wyrozumiałość oraz pytania, które mogą wam się wydawać oczywiste. Trafiłem na to forum gdy szukałem co może być przyczyną zapachu spalin, brunatnego koloru w płynie chłodniczym, ponieważ każdy mi mówił, że to uszczelka pod głowicą. Nie chciałem w to zbytnio wierzyć, lecz dałem samochód do mechanika, który po krótkich oględzinach stwierdził, że to jest to i będzie wymieniał. Zwlekał z tym przez długi czas i zapewniał co drugi dzień, że następnego dnia zaczną już samochód robić. Na zapewnieniach się skończyło, a ja postanowiłem zabrać samochód i dać do innego mechanika, który wymienił mi termostat, wyczyścił układ chłodzenia i sprawdził wentylator chłodnicy. W wolnym czasie czytałem co może być przyczyną i trafiłem na temat związany z chłodnicą spalin - strzał w dziesiątkę. Powodem zaślepienia był również duży ubytek płynu chłodniczego który spowodował silne kopcenie na biało oraz pękł przewód chłodnicy spalin. Przed zaślepieniem samochód do tego szarpał przy lekkim dodawaniu gazu na rozgrzanym silniku przy ok 2k obrotów, teraz ten objaw nie występuje, lecz jest inny niepokojącą mnie rzecz. Samochód świszczy od dawna (zapewne turbina, którą mam zamiar jak najszybciej wymienić). Odkąd zaślepiony został egr dochodzą jeszcze inne dziwne dźwięki, które nie wiem jak określić i sami możecie się wsłuchać. Objawów, które się dopatrzyłem jest dosyć sporo. Może doszukuje się dziury w całym ale chce mieć już spokój z samochodem i cieszyć się jazdą. Co może być przyczyną, że zaczęło bardziej gwizdać? Dźwiek nasila się przez pierwsze około 30 sekund potem coraz ciszej. Na jednym z filmików wskazuję palcem. Chcę tylko żebyście mnie mniej więcej nakierowali co to może być bo i tak jadę do mechanika to skontrolować, lecz wiadomo, że lepiej się spytać. Jest tam pełno oleju na przewodach, widoczność słaba więc ciężko mi było coś nagrać lecz postaram się i jutro wrzucę coś jeszcze. - telepie samochodem przy gaszeniu i zapalaniu. Wyczyścić klapę gaszącą i potem sprawdzić czy dalej to występuje? (co przy okazji wyczyścić?) - trochę tym silnikiem rzuca, ściągnę osłonę i jutro nagram. (poduszki silnika?) - Nie działa ogrzewanie kabiny - za tydzień oddaje pompowtrysk na gwarancję, sprawa wygląda tak, że gdy był sprawdzany na komputerze. Na wolnych obrotach nie reagował kompletnie 4 Pompowtrysk. Dopiero jak wcisnę gaz to trochę zaczyna reagować. Słyszałem, że może to być również jakiś wałek i popychacze od mechanika. Ile w tym prawdy? I Przy okazji sprawdziłem przez korek wlewu oleju tyle ile się dało wałek rozrządu o ile się nie mylę i są tam takie 3 małe obdrapania każde wielkości około 1,5mm.. Jak narazie chce sie skupić na tych pompowtryskach potem zacznę robić resztę, jeśli możecie to nakierujcie mnie trochę. Jeśli coś mi się przypomni to dam znać. Dzięki wielkie. VID_20210906_211128.mp4 VID_20210906_211233.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...