-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O panmaterski

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Zainstalowalem emulator i póki co błędów brak a i zasilanie podaje tak jak należy. Jedynie z czym teraz jest problem to z nastawnikiem.. myślę nad taka opcja że wtryski mogą być zapieczone ponieważ auto nie chce odpalić do momentu kiedy ustawie nastawnik pod Max. Ale wtedy oczywiście zgaszenie auta nie jest możliwe. Jedynie mozna awaryjnie gasić. Doszedłem do wniosku że jutro przeloze pompę z nastawnikiem i wtryskami ze starego silnika bo już nie mam czasu dalej gdybać. Dobrze że chociaż już wrócił komputer do ładu.
-
Może mnie źle zrozumiałeś. Immobilizer zaczął wyskakiwać bo alarm odciąłem dwa dni temu. Sterownik podmienilem na próbę też dwa dni temu ale po tym jak już sprawdziłem z tym alarmem a tylko dlatego żeby sprawdzić czy nadal będą te dwa błędy żeby wiedzieć czy szukać w sterowniku czy gdzieś indziej. A jeśli chodzi o ten drugi sterownik to mógł być tam pin bo jest na nim 6 cyfr.
-
Błąd immo dopiero teraz wyskakuje po wycięciu alarmu czyli od przedwczoraj. Tak to były tylko dwa błędy. Zrobię logi jeśli tylko uda mi się wcześniej skończyć pracę. Wczoraj akurat za bardzo padało jak wrocilem żeby to wszystko podłączyć na deszczu. Zapomniałem napisać że udało mi się podmienić na inny sterownik o ile to miało sens bo te dwa błędy nadal są... Nie będą te dwa czujniki na jakiejś jednej linii zasilającej do sterownika? Bo drugi sterownik nie byłby też tak samo zepsuty..
-
Nie mam pewności. Mam jedynie gwarancję rozruchowa która się już pewnie skończyła. Do pompy z elektroniki jedynie idzie zasilanie do nastawnika, zawór odcinający i zawór początku wtrysku? Ze starej pompy jak to wszystko przeloze to powinno być ok a niestety jest tak samo. Jak wcześniej jest ten sam błąd. No chyba że przeloze ostatecznie cała pompę która działała bardzo dobrze ale niewiem czy jest sens póki mi te błędy siedzą w sterowniku. A pytanie czy wie ktoś jaka rezystancja powinna być przy tym zaworze z dołu pompy?
-
Zrobiłem dziś też tak ale nie chce mi dalej podawać napięcia. Podałem napięcie z aku na ten zawór odcinający paliwo i odpala ale po 3-4 sekundach podnosi sobie sam obroty i musze go gasić odcinając paliwo bo inaczej pewnie wskoczyłby na naprawdę duże obroty. Nie wiem czy dobrze myślę ale za podnoszenie dawki jest odpowiedzialny zawór N108? Czy sam nastawnik? Ogólnie na pedał gazu nie reaguje w ogóle. Wyciąłem też alarm po tym całym zabiegu ale gdzieś był połączony z immo bo mi blokuje odpalanie nawet przez ten bajpas z aku i wywala błąd immo na vagu. Myślę nad nowym sterownikiem z jakiegoś diesla i emulatorem żeby tylko móc podmienić chociaż zobaczyć czy na innym sterowniku też mi nie poda zasilania. Co o tym sądzicie?
-
Jeśli chodzi o wiązkę to z nią jak z jajkiem robiłem bo podejrzewałem że może się coś posypać że starości ale wiadomo jak to bywa. Zrobię obejście i spróbuje. Tylko pytanie czemu tego zasilania nie chce podać... Jak tylko wrócę z pracy od razu się zabieram za to. Dzięki za rady. Jakby coś jeszcze było wartego do sprawdzenia lub podmienienia to napisz mi. A jeśli chodzi o sterownik to raczej nie ma szans żeby się upalilo nawet jakby zawór odcinający poprzedni był zwarty?