Skocz do zawartości

Groszek97

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Groszek97

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Słońsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Groszek97

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich, ostatnio zauważyłem w mojej audi (1.9 TDI, AJM, 116km, 2000r, przebieg 340tyś), że na zimnym silniku na biegu jałowym, jakby szarpie trochę silnikiem (nie bezpośrednio po odpaleniu, a po powiedzmy minucie, nawet po przejechaniu krótkiego odcinka drogi) co czuć na karoserii. Dodatkowo, gdy silnik jest rozgrzany, falują obroty na biegu jałowym (falowanie raz jest, raz nie ma, obroty skaczą około 40/70 w dół i wracają do normy, i tak w kółko). Auto posiadam od 4 lat, nigdy nie ingerowałem w układ pompowtrysków ani w sprzęgło (co prawda sprzęgło już sie kończy i szykuje się na wymianę). Mam logi statyczne i dynamiczne , o których analizę bym bardzo prosił. Statyczne: http://vaglogi.pl/log-013_6RHz1J.html (grupa 13) http://vaglogi.pl/log-001_003_004_aW5ifM.html (grupa 001, 003, 004) Dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-013_003_5p9mbtc.html (grupa 013, 003) http://vaglogi.pl/log-003_011_008_rKbHur.html (grupa 003, 011, 008) Logi statyczne robione na rozgrzanym silniku, bieg jałowy. Dynamiczne na 3 biegu, zakres 1400obr - 3000obr z gazem na 100%. Pozdrawiam serdecznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...