Skocz do zawartości

AudiA4B827

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O AudiA4B827

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Częstochowa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.7 TDI V6
  • Kod silnika
    CAMA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Mam przedlift bixenon nieskretny, chciałem zakupić lampy poliftowe również bixenon nieskrętny, Jakie numery lamp są mi potrzebne ? Jest ich sporo i tez nieskretne i nie pokrywa się to z poradnikiem. pozdrawiam
  2. Witam Mam fabrycznie ACC, system po kalibracji wszystko działało fajnie przez prawie 2 lata ( raz jedna awaria wtyczki przy radarze ). Ostatnio jadąc w korku wyskoczył błąd ACC, vcds pokazuje brak komunikacji, napięcie na wtyczce do ACC jak i masa jest. Zostaje albo uwalony CAN albo radar. Patrząc na schemat i złącze b108 oraz b109, chciałbym sprawdzić przewody, ktoś mi powie gdzie te złącza się znajdują ? Dodam, ze mam tez fabrycznie Line Assist oraz Side Assist, one w ostatnim czasie tez swirowaly, ale finalnie systemy działają.
  3. Ja się wypowiem po 3 latach użytkowania 2.7 TDI 190 + Multitronic oraz przebiegu 110 k km. Samochod posiada obecnie przebieg 300 k km licznikowe, realnie z 50/80 więcej. Rozrządu nie dotykałem, i prawdopodobnie nigdy nie był robiony, nie grzechocze przy odpalaniu. - Takze wynik jak dla mnie świetny. Problematyczny okazał się układ wtryskowy, pompa wysokiego ciśnienia rzucila opilkiem na 90% winowajcą była pompa progowa. - Koszty całościowe nie małe. Skrzynia Multitronic przy tym silniku sprawuje się poprawnie, lecz przy silniku typu V, quatro powinno być podstawą. Spalanie średnie z 10k km jazdy mieszanej to 9.2l. Miasto 10-12l Trasa Śląsk-Chorwacja zgodnie z ograniczeniami 7.8 l Czytając ten post, nie wiem jakim cudem pali wam mniej niż 6l, dla mnie to jest niewykonalne.
  4. To właśnie chyba czytaliśmy ten sam temat, i w wielu innych z forum zagranicznych tez wymiana sprężarki nic nie dawała ? Dopiero zaworek.
  5. Dzień Dobry Posiadam 2.7 TDI i mam pewien problem ze sprężarką klimatyzacji. Po włączeniu AC przez jakiś czas jest cisza, po przejechaniu kliku km buczenie się nasila, występuje ono tylko na niskich partiach obrotowych, na wyższych znika. Sama klimatyzacja działa bardzo dobrze, jest mega wydajna. Czytalem, ze problemem może być zaworek regulacyjny na sprężarce. Czy jednak cała sprezarka zaczyna mieć już dość ? Czasem jest tez tak, ze gdy sprężarka buczy, wyłącze AC na 2 minuty i wlacze znów i jest cisza. Jezdze tak już ponad 50 k km, i stwierdilem, że wypada to zrobić, nowa sprężarka okolice 1000 zł, a zaworek 200, Aczykolwiek demontaz sprężarki w 2.7 jest czynnością nie koniecznie przyjemna, 0 miejsca, Ktos może miał podobny przypadek i wypowie się czy sama sprężarka czy zaworek ? ?
  6. AudiA4B827

    Hamulce tył

    Odpinasz wtyczkę od silnika zacisku i podpinasz napięcie odwrotnie niż idzie w wiązce, ale tak jak napisał kolega wyżej, bezpieczniej cofnąć vcds”em
  7. Witam Skrzynia Multitronic KSS. Skrzynia zakupiona regenerowana z gwarancja roczną, warunkiem przedłużenia do 2 lat była wymiana oleju u tej firmy. Skrzynia po zakupie pracowała poprawnie, 0 szarpnięć, cisza i płynność. Z czasem bliżej upływu gwarancji zaczęły się problemy, skrzynia jakby zaczęła gubić adaptacje. Na zimnym silniku obroty falowaly przy stałej prędkości, przy ruszaniu opóźnienie oraz szarpnięcie. Po rozgrzaniu oleju do + 55 /60 stopni problem znikał, skrzynia chodziła idealnie. Adaptacja skrzyni pomagała na 3/4 dni jazdy ( nie szarpało nie falowalo na zimnym ), po czym znów to samo. Na początku stawiałem na oleju który wymienialem 4 razy od momentu zakupy regenerowanej skrzyni ( przebieg 80 k km), lecz bez różnicy, czy to revanol, febi czy oem VAG. Poszperałem trochę w internecie, znalazłem podobne problemy u wielu użytkowników, głównie w silnikach 2.7 czyli tak jak i u mnie. Problemem okazywały się „popalone” tarczki sprzeglowe oraz pierścień z oringiem teflonowym utrzymującym ciśnienie. Cena tarczek + tego pierścienia to koszt 570 zł, Chciałbym dowiedzieć się, czy ktoś robił u siebie taki zabieg i samodzielnie wymieniał tarczki ? Jakieś wskazówki? Wiadomo skrzynia do zrzucenia ale to nie jest większy problem.
  8. Mowisz o tej jednostce pod zmieniarka? Tam mam tylko 1 wyjście z zieloną wtyczką. W bagażniku mam wtyczke w napedzie DVD ( niebieską, czyli antenową ) No chyba ze coś mi się pomyliło to mnie popraw. MMI 2G HIGH z B&O A4 B8 2008 rok, czyli przedlift.
  9. Witam Jakiś czas temu nawigacja przestała widzieć satelity, troche poczytałem, że padają anteny GPS. Kupiłem więc taką uniwersalną, podpiąłem z tyłu w bagażniku, jednak nic to nie dało ;/ Błędów brak. Wie ktoś gdzie szukać problemu?
  10. Problem rozwiązany, powodem był sworzeń dolnego wahacza ( był zakładany nowy ( profilaktycznie )), producent lemforder. Sworzeń na zimno lekko się zacinal, po nagrzaniu pracował "skokami" stąd stuki, drgania koła ;/ Szkoda, że nawet taka firma zaczyna produkować elementy które po prostu nie działają, Po ponownym zamontowaniu starego oryginalnego sworznia, problem zniknął.
  11. Dzień Dobry Po przejechaniu około 25-30 km w prawym przednim kole zaczynają wydobywać się stuki, gdy samochód jest zimny jest cisza. Stukanie pojawia się w momencie jazdy ze stałą niską prędkością, na autostradzie problemu brak. Zawieszenie robione 10 k km temu ( wszystkie tuleje dolne, nowe wahacze górne, nowe poduszki silnika) wszystkie części wleciały lemforder. Na stacji diagnostycznej stwierdzono, że zawieszenie nie ma jakichkolwiek luzów. Ktoś miał podobnie?
  12. Witam Podczas jazdy do Zakopanego ( deszcz śnieg ) przestała działać mi kamera cofania. Błąd który wyskakuje to 02069 - błąd przednich czujników parkowania. Ogólnie to raz działa raz nie. Jakiś czas temu miałem problem z jednym z przednich czujników, również po deszczu, lecz problem zniknął a pojawił się ten błąd. Wyczytałem o jakimś złączu czujników, gdzie ono się znajduje?
  13. A4 b8 przedlift, jak wykodować świecące led przód + pozycja tył na zapłonie?
  14. Witam Dzisiaj wracając z kalibracji ACC + kamerki przy hamowaniu wyskoczył mi taki błąd: 00569 - Prąd silnika układu wspomagania kierownicy 011- przerwa w obwodzie To spowodowało blokowanie różnych funkcji w tym ACC. Chciałbym wiedziec gdzie znajduje się silnik elektryczny układu wspomagania? Czy jest on częścią wymienną? Poza tym samochód normalnie odpala, jedzie, wspomaganie jest.
  15. @@@ Może komuś przyda się ta informacja. Wiązka u mnie sprawdzona pod każdym możliwym względem. Jest ok. Podmieniłem jeszcze raz każdy z 3 sterowników SLAVE i zauważyłem jedną różnice. Błąd ten sam, na dwóch jest możliwość przeprowadzenia testów elementów wykonawczych... Na trzecim nie, mimo że błąd ten sam. Wynika, że jeden błąd oznacza ogólną usterkę sterownika ... a wszystkie 3 to złom ... Zaciekawiony zasadą działania rozłożyłem 1 sterownik w którym jest możliwość sprawdznia lampek w lusterkach, oraz ten w którym tej możliwości nie było. Elektryka w sterowniku składa się jakby z dwóch części. Na wierzchu po "wycięciu" plastikowej osłony jest czujnik który czyta obiekt w okolcy, jest on przylutowany do układu scalonego który prawdopodobnie tym steruje ... Całość jest przylutowana na bodajże 9 pinów. Stwierdziłem, że stworzę z dwóch jeden ... i o dziwo zadziałało
×
×
  • Dodaj nową pozycję...