Witam, mam problem z moim nowym nabytkiem. (A4 b7 2.0 TDI BRD Quattro)
Po zakupie, zauważyłem ubytek płynu chłodniczego i dużo białego dymu.
Dym pojawia się szczególnie podczas porannego rozruchu, co byłoby normalne, problem w tym, że jest go nienaturalnie dużo.
Po rozgrzaniu dym znika, ale pojawia się jeszcze podczas przyspieszania. Po zgaszeniu silnika i odczekaniu 10 minut znowu idą chmury dymu.
Jeden mechanik podejrzewał UPG, głowice albo chłodnice EGR.
Dwa testy reakcyjne głowicy dały wynik negatywny. Kolejny mechanik sugeruje turbine, ale to nie tłumaczy ubytku płynu chłodniczego.
Ubytek nie jest duży (około 100 ml płynu na 1000 km).
Ma ktoś z Was jakiś pomysł co to by mogło być? Może ktoś miał taki przypadek. Nie chcę wymieniać niepotrzebnie wszystkiego co może dać takie objawy.