Skocz do zawartości

psychopataaudi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O psychopataaudi

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Odkopuje stary temat, ponieważ po wymianie głowicy problem dalej występuje, test na głowice dalej przechodzi pozytywnie, chociaż została porządnie zrobiona, gdzie może wpadać lewe powietrze jeszcze? Chciałbym zaznaczyć, że auto się nie przegrzewa utrzymuje stała temperaturę. Chce zrobić test głowicy to się nie da zrobić(po wielu staraniach się udało) bo albo pluje płynem chłodniczym, albo normalnie się woda gotuje w przewodach, może jakiś przewód się zatkał? Ktoś ma jakiś pomysł, z czym może być problem, co sprawdzić?
  2. Witam, takie pytanie mam do was, dokładnie chodzi o napinacz łańcucha do AUDI A4 B6 1.8T 163 SILNIK BFB W Internecie taki napinacz oryginalny kosztuje ponad 2 tyś zł lub dobry zamiennik od 500 zł w górę, mój napinacz aktualny jest oryginalny i ma się dobrze, tylko jest jeden problem sito, które jest w napinaczu zostało uszkodzone czy macie może informacje czy da radę takie sito kupić? nie chce wydawać 2 tyś na nowy napinacz, który ma już zamontowane sito, po coś to sito tam jest żeby się syf nie gromadził w tłoczku i nie chce odpierdalać fuszery i montować bez, co mi radzicie zrobić? kupić nowy? :/ Czy montować bez sita i dbać o wymianę oleju+płukanka?
  3. Dopiero teraz odpisuje w czym był prawdopodobnie problem, bo nie został jeszcze rozwiązany przez panującą zimę i gdy nie ma sie miejsca gdzie z tym zrobić. Sprawdzałem nagrzewnice, klapy, termostaty, a okazała się głowica która przepuszcza spaliny do układu chłodzenia i nie mogłem odpowietrzyć układu. Zrobiłem test głowicy i niestety wyszedł pozytywny, głowica będzie dopiero wyjmowana, ale mam nadzieje że to jest to. Więc jak ktoś będzie miał podobny problem: - sprawdź nagrzewnicę, - sprawdź odmę, - kup test na allegro za 20 zł i zrób test głowicy. PS. Auto się nie grzało, a w zbiorniku wyrównawczym nie było szlamu, a dym jako tako tez nie było. Możliwe, że tylko wydmuchało uszczelkę :/ TEMAT CLOSE
  4. Nie leci, dziś jeszcze przed wydawaniem ostatniego wyroku na pompę wody, połączyłem dwa gumowe przewody co idą do nagrzewnicy razem ze sobą i sprawdzałem czy jest obieg płynu i jest. Więc jutro będę działał z rurkami co są zamontowane w grodzi, czy tam coś czasem coś nie blokuje przepływu płynu. Pozdrawiam
  5. No wiem, lecz jest zbyt małe ciśnienie płynu chłodzącego i już teraz jestem na 99% pewny że pompa wody się rozsypała, może coś tam pompuje, ale jest tego bardzo mało.
  6. Witam, może ktoś z was również miał taki problem ze swoją Audiczką Auto po prostu nie podaje ciepłego powietrza do środka, cały czas podaje zimne powietrze. Klapki od nawiewów pracują odpowiednio, wymieniony został termostat oraz nagrzewnica problem dalej jest, układu chłodzenia nie da się odpowietrzyć, może ktoś mnie pokieruje dlaczego tak się dzieje? Jak odpowietrzałem układ? Na zimnym silniku włączyłem zapłon, dałem temperaturę na HI i wentylatory na maxa, odkręciłem korek zbiornika od płynu chłodniczego i odkręcałem odpowietrznik na górze bloku. Po chwili "pojawił" się płyn (troszkę kapało), lecz po naciskaniu gumowych rurek od chłodnicy, dalej uchodziło przez odpowietrznik powietrze i troszkę płynu. Po rozgrzaniu auta gumowe rurki są ciepłe, temperatura płynu nie przekracza 90 stopni na desce, rurki od nagrzewnicy są zimne do auta wlałem około 5l płynu chłodniczego i nic, w aucie dalej lodówka. Odkręciłem odpowietrznik na pracującym silniku i powinno z niego sikać tym płynem, a tylko troszkę kapało. Z czym jest problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...