Skocz do zawartości

Kyski1998

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kyski1998

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Pszczyna

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    BKN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Kyski1998

0

Reputacja

  1. received_400368338815948.mp4 Witam, ostatnio zmagam się z problemem zgrzytu po odpaleniu w mojej A4 B7 3.0 TDI BKN 204km. Zgrzyt występuje sporadycznie na rozgrzanym silniku gdy auto postoji z 20min. Rozrząd robiony rzekomo przed poprzedniego własciciela 40 tys temu. Ja wymieniłem w ostatnim czasie rdzeń turbo, usuniety DPF, EGR, klapy wirowe, olej motul 5w30. W załaczniku daje filmik. Moje pytanie co może byc powodem tego zgrzytu? Pozdrawiam
  2. Witam, mam problem w mojej B7 3.0 TDI BKN 204km, a więc podczas przyspieszania samochód przyspiesza jakby stopniowo ( gdy da się gaz opór jedzie jakby dodawało się gazu i puszczało). Mocy raczej nie brakuje. W ostatnim czasie zregenerowane wtryski, usunięta ekologia (dpf, egr, klapy wirowe). Wymieniony rdzeń turbo (w poprzednim rozpadł się wirnik). Dodam ze przed wymianą był ten sam problem. Moje pytanie co może być powodem nierównomiernego przyspieszania? Zaworek n75, przepływomierz? Jakie logi zrobić?
  3. Witam, ostatnio w mojej A4 B7 (3.0 TDI BKN) pojawił się taki problem że po rozgrzaniu samochód przy odpalaniu zawiesza się na chwilę i kręci ciężko tak jakby brakowało mu prądu, nie występuje to zawsze ale zdarza się coraz częściej . Po wymianie filtrów problem ustąpił ale tylko na krótki czas. Wtryski sprawdzone przez poprzedniego właściciela( do wglądu poniżej). Samochód nie kopci, lecz zimą dało wyczuć się gryzący zapach spalin. Moje pytanie brzmi co może być przyczyna ciężkiego odpalania na rozgrzanym silniku ?
  4. Witam, jestem nowym posiadaczem Audi A4 B7 3.0 TDI 204 km. Ostatnimi czasy zauważyłem ze zapach spalin jest bardziej odczuwalny i tak jakby auto bardziej kopci, zauważyłem tez lekki spadek mocy, dodam że rozrząd wymieniony 40k temu , kondycja wtrysków sprawdzona w bosh. Błędów brak, jaki może być tego powód? Zapchany DPF?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...