Skocz do zawartości

Gierek6966

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gierek6966

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Wodzisław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AJL
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Gierek6966

0

Reputacja

  1. No powiem Ci, zmieniałem motor przy okazji remontując go i robiąc swapa na me 7.5 i cyrki cały czas mam. Był problem z odpalaniem dłuzszy czas, mam to w lpg niestety przerywa niemiłosiernie przy przyśpieszaniu i nie da sie wyregulować, do tego przeładowanie czasem jest czasem nie.... Czyli proponujesz podmiane przepływki na początek?
  2. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
  3. Tak mniej więcej pokrywa się z tym co pokazuje fis
  4. Nawet na fisie przy przy wciśnięciu gazu juz od połowy pokazuje 25 35 l. Gdzie przed tym wszystkim było 10 15 max. Będe wnikał dalej, ewentualnie pojade na korekte softu i zobacze co dalej ?
  5. http://vaglogi.pl/log-002_033_I08mG6.html http://vaglogi.pl/log-003_020_v34e3c.html http://vaglogi.pl/log-115_118_TmwOr.html
  6. LOG-01-002-033-xxx.csv LOG-01-003-020-xxx.csv LOG-01-115-118-xxx.csv
  7. Witam, robiłem remont motoru wraz ze zmianą wiązki na AWT 7.5 Po tym wszystkim zaczął palić ogromnie dużo paliwa 15/20 l przy jeździe do 3tyś obr. Wszystko inne działa jak należy i nie ma innych objawów, stawiam jeszcze regulator paliwa ponieważ w awt był 3b u mnie jest 4b. Ale wtryski przypisane są z ANB gdzie regulator też jest 4b. Logów dynamicznych nie jestem w stanie zrobić bo czeka mnie jeszcze dotarcie, później je dołączę. Grupy: 093+090 001+003 002+033 032 093+090.csv 032.csv 001+003.csv 002+033.CSV
  8. Masz numery łożysk i uszczelniaczy jakie trzeba zastosować przy takim zabiegu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...