Skocz do zawartości

Expert Frank Cars

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Expert Frank Cars

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Zawiercie

Auto

  • Model
    Skoda
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CDAA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Expert Frank Cars

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich Forumowiczów Z racji tego, że jestem tutaj nowy to proszę o wyrozumiałość. Pozwoliłem sobie założyć temat na tym forum ponieważ słyszałem, że tu prężnie działacie, a poza tym ten mój silnik na pewno w Audi też występuje. Zakupiłem sobie Skodę Superb II po face liftingu z 2013 r z silnikiem 1.8 TSI i napędem 4x4. Auto kupiłem z problemem w sterowniku silnika przynajmniej tak stwierdziło ASO. Błędy dotyczyły elektrozaworu ciśnienia oleju i oczywiście ASO chciało wymienić cały sterownik. Auto zawiozłem do elektronika i on zauważył jakieś błędy w sterowniku i dodatkowo zaśniedziałe wtyki na wtyczce do sterownika. Chciał wymienić sterownik ale występował o tym numerze tylko jeden więc postanowił go naprawić. Odebrałem auto i nie podobało mi się, że turbina załącza się przy około 2,5-3 tyś obrotów, ale później stwierdziłem, że może ten model tak już ma. Po przejechanych ok 200 km w aucie zapaliła się kontrolka EPC i wyświetlił się komunikat: ograniczenie prędkości obrotowej do 4000. Złożyłem więc elektronikowi reklamację. Stwierdził, że teraz poprawił kable bodajże od sterownika do BSM i do zaworu regulacji oleju. Auto przejechało znowu 300 km i zapaliło się ograniczenie obrotów do 4000, ale jak podpiąłem kompa to żadne błędy się nie zapisały. Dodam, że tak w tym przypadku jak i poprzednio problemu nie było po zgaszeniu i odpaleniu. Dzisiaj po przejechaniu znowu 200 km ten sam problem wyświetliło, że ograniczenie prędkości obrotowej do 4000 i auto z większymi obrotami nie pojedzie. Z tego co teraz zauważyłem to turbina jakby się normalnie załączała jedynie może ciut wyżej. Mój elektronik rozkłada ręce bo jak to stwierdził, nie ma nic do naprawiania skoro nie ma zapisanych błędów i tego ograniczenia nie da się wywołać. Stwierdził, że możemy wymienić zawory sterujące turbiną, możemy wymienić czujniki ciśnienia oleju albo olej na gęściejszy (Teraz jest Castrol Edge 5W30 LL wymieniany ok 4500 km temu). Mam nadzieję, że tu ktoś pomorze bo może miał podobny problem. Zamieszczam zdjęcia błędów po zakupie auta i te które pojawiły się przed poprawką elektronika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...