Skocz do zawartości

Matizz4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Matizz4

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Podlaskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć wszystkim, Chciałbym zasięgnąć rady odnośnie problemu jaki mam w mojej B7. Posiadam A4 B7 z silnikiem 1.8t BFB quattro z wtryskami od BEX i mapą na nie całe 200KM, posiadam w nim LPG jednak przypadłość występuje na obu paliwach. Problem polega na tym że gdy samochodowem zrobię krótką trasę, dajmy na to 10km, to przy obrotach 2500, 3000 na 3 czy 4 biegu, odpycha się aż miło, jednak gdy zrobię 50, 60km i depnę przy podobnych obrotach samochód przyspiesza ale już nie ma takiego odejścia. Audi zakupiłem latem i myślałem że przy temperaturze ok. 30 stopni to normalne, seryjny intercooler może nie dawać rady, jednak teraz mamy luty i temp. Około zera i występuje podobny problem. Jak myślicie to dalej może być problem natury intercoolera? Poprostu nie wyrabia? Czy jednak problem tkwi w czym innym? Dodam że po zakupie miałem problem z zaworem doładowania turbiny, ponieważ przy równoramiennym przyspieszaniu przy 2 i 4 tys obrotów dostawał muła jakby go coś blokowało, komputer pokazał przeładowanie w tym zakresie, wymiana zaworu rozwiązała problem, niestety nie wiem czy przed wymianą zaworu aktualny problem też występował. Dzięki za odpowiedzi, Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...