Skocz do zawartości

Panewa

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Panewa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Panewa

0

Reputacja

  1. 1. No chyba nie koniecznie jak w Cayenne, bo z tego co widzę to tam były żeliwne zwrotnice (jeśli się mylę to mnie poprawcie), a tutaj wkręcasz śrubę w aluminium. 2. Przy różnicy 1mm na tłoczek raczej nie powinno być problemu (pomierzę to z ciekawości i napiszę, jeśli nie zapomnę), ale w skrajnym przypadku zbyt wysunięty tłoczek może wyskoczyć z gumki i płyn zacznie wyciekać. Klocki co prawda trzymają się na śrubie, ale mocno zużyte mogą minąć się z bolcami które je trzymają i mogą się "przekosić", no ale nadal mówię tutaj o skrajnym przypadku. 3. Albo włożyć czujniki od q5, a jak już idziemy po taniości, to można przełożyć wtyczkę od starych klocków z audi. Racja, nie ogarnąłem
  2. Przednia z w163 ml500 o której autor pisał
  3. Nie wprowadzaj ludzi w błąd, nie wiem skąd masz takie informacje, ale ja na własnym aucie przymierzałem tarcze i nic nie obciera.
  4. Nic z tych rzeczy, wszystko pasuje bez przeróbek zwrotnicy.
  5. Obawiam się, że ta od W164 nie zmieści się o zwrotnicę, trzeba by to pomierzyć, jeśli chodzi to te tarcze od volvo to obiło mi się o uszy, że trzeba zmieniać rozstaw śrub. Taki właśnie jest tuning, zawsze pod górkę. Napisz na PW możemy coś wspólnie pokminić.
  6. Dev bardzo doceniam zaangażowanie i rzeczowną odpowiedź i już śpieszę z odpowiedzią na część z pytań na które jestem w stanie jej odpowiedzieć. Odniosę się tutaj głównie do wad które wymieniłeś: 1. Jak najbardziej ja również nie widziałem systemu, gdzie zacisk jest przykręcany na śrubę z nakrętką, jednakże uważam, że śruba o tych samych parametrach co oryginalna z nakrętką samohamowną godnie zastąpi system Tensilock zastosowany w większości samochodów grupy VAG. Podkreślam, że jest to moja opinia i nie musi być ona słuszna, ale potwierdzają to zestawy śrub do tych zacisków dostępne za granicą. 2. Zbyt cienka tarcza również jest jak najbardziej słusznym argumentem, aczkolwiek (tutaj znów wyrażam swoją opinię) myślę, że te 2 mm różnicy nie spowodują, że nagle tłoczki będą wypadać/przeciekać (lub cokolwiek). Oczywiście jest to czynnik ryzyka, jednakże opierając się na wielu materiałach na ten temat to ma prawo działać. 3. Jeśli chodzi o czujnik zużycia, to można zastosować czujniki z audi q5 które pasują plug and play. 4. Jeśli chodzi o przewody hamulcowe to zastosowania tych od rs4 b7 wydaję się być rozsądnym rozwiązaniem, sprawdzałem w swojej b6 i nie zauważyłem problemu z długością, czy też nadmiernym zaginaniem się przewodu przy maksymalnym skręcie, tutaj jest kwestia mądrego zamocowania przewodu aby nie obcierał o nic. 5. Narastająca średnica tłoczków, wystarczy przykręcić łącznik zacisku z drugiej strony i wszystko będzie zgodnie z zamysłem konstruktorów, 6. Jeśli chodzi o skuteczność hamowania, to nie jestem w stanie nic powiedzieć na ten temat, postaram się opisać moje doświadczenia wkrótce. Dev nie chcę, żebyś to odbierał jako atak w twoją stronę, wiem że jesteś doswiadczonym użytkownikiem forum i bardzo doceniam twoje zaangażowanie, wiem że wyżej wymienione argumenty są w większości moją opinią i mam nadzieję, że będę mógł ją w przyszłości potwierdzić własnymi doświadczeniami z tym zestawem hamulcowym.
  7. Jeszcze pytanie do Deva, możesz rozwinąć myśl o wybijaniu sobie ze łba oplotu do tych zacisków ?
  8. Postanowiłem się udzielić w temacie, bo sam jestem właśnie na finiszu kompletowania takiego zestawu, a szkoda mi się zrobiło autora po tym jak dostał zjeby, że ch**a się zna. Ludzie chyba po to zadaje pytanie żeby właśnie wiedzę zdobyć. Jeśli chodzi o swap na 18z to tutaj jest to fajnie opisane: https://matteasom.com/auto/2018/brembo-18z-brakes-on-audi-a4-s4-rs4/ Co do śrub sam natknąłem się na problem braku dostępności i zacząłem kombinować sam. Jeśli chodzi o śruby udało mi się znaleźć 2 rozwiązana. Śruba od VAG o numerze N91084901, albo z pod tego linku https://aparts.pl/sruba-m14x1-5-55mm-klasa-10-9-dt-spare-parts-4-40353--dt4,940353 obie trzeba będzie skrócić o kilka mm. Jeśli chodzi o nakrętki to moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem będą nakrętki samohamowne z kołnierzem M14x1.5 norma DIN 6927 no i oczywiście klasa 10. A tulejki można dorobić z rury https://allegro.pl/oferta/rura-nierdzewna-16x1-dl-500mm-aisi-304-surowa-9819313628?fromVariant=11183318777 Jeszcze jedna ważna sprawa, polecam upewnić się czy zaciski wejdą ci w felgi. Jeśli chodzi o tarcze to postawiłem na Rotingery GT, ale jeszcze nie założyłem, więc nie wiem jak się będą sprawować. Jakbyś miał jakieś pytania wal śmiało chętnie pomogę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...