-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Panreciu
Informacje
-
Imię
Maciej
-
Miasto
Kraśnik
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Panreciu
0
Reputacja
-
Panreciu obserwuje zawartość Problem z radiem a4 b7 , Analiza parametrów silnika Seat Leon 1.8T AJQ , Audi A4 - Problem z adaptacja licznika rb4 i 2 innych
-
Panreciu zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Witam, mam problem z adaptacja licznika w a4 b6. Licznik rb4, odczytany pin z "nowego" i starego licznika, następnie adaptacja "nowego" licznika. Licznik ustawiony w tryb immo 4, logowanie do sterownika silnika, nastepnie do zegarow za pomoca nowego pinu, adaptacja w 50 kanale za pomoca starego pinu i zonk. Odrzuca, w drugiej rubryce pojawia sie "not ok". Użycie zarówno vcds jak i vcp daje taki sam rezultat. Miał ktoś podobny problem? Jak mozna się z tym uporac? Pisząc "nowy" licznik mam na myśli oczywiście nowy, ale używany. Pozdrawiam
-
b7 1.9 bke przestało jechać, okazało się, ze stanęła turbina. Na chwile obecna zaślepiony egr, wyczyszczony cały dolot, nieszczelności zniwelowane; n75, g70, map, sprawne, zaworek zwrotny podciśnienia sprawy.Turbo wsadzone obecnie z awx, nie ma dołu. Góra tez całkiem słaba.
-
Witam, mam problem z a4 b7 bke. Auto nie ma mocy w całym zakresie obrotów, pokazuje błąd p0299. Sprawdzone przewody od ic, maf sensor pokazuje wartości na poziomie 830mb(na postoju) po dodaniu gazu spada do 780. Przepływomierz pokazuje 420-390 mg. Egr zaślepiony i wyrzucony z programu. Dodam jeszcze ze jestem pogodzony, ze to raczej wina turbo. Nie jest w dobrej kondycji. Po wyciągnięciu rury od ic wylał się z niego olej. Odma sprawdzona. Miał ktoś może podobny problem? Wina może leżeć w jakiejś drobnostce.
-
Witam, mam problem z radiem w a4 b7. Siedzi tu audi chorus 2, radio nie uruchamia się, nie reaguje na żaden przycisk z panelu, panel się podświetla oraz radio łączy się z vcds (nie pokazuje błędów). Bezpieczniki sprawdzone, prąd dochodzi. Przy podpieciu do vcds na radiu wyświetla się napis diagnostyczny, testy wykonuje.